BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Blivit en liten ökning från imorse iaf. 
Hade lyckats sätta nått filter på. Här är en annan bild. 
nu blev det rätt.. gah blir galen på FL ibland

Äh, nu kom det rosa flytningar :)
Kul med äl för er båda!
Ingen mens än och inga mer flytningar. Men inga större förhoppningar eftersom det brukar se ut såhär strax innan mensen. :)
Kul med äl för er båda!
Ingen mens än och inga mer flytningar. Men inga större förhoppningar eftersom det brukar se ut såhär strax innan mensen. :)
Känner bara att jag behöver skriva av mig lite om de är okej,
Om en halvtomma går jag in i dag 57 på den här cykeln, sedan MA i maj så har mina cyklar varit (i ordning) 33 (cykeln som började i MA), 55, 48, 43.
Sedan MA så har jag haft ont i brösten 1-1,5 vecka innan mensen (hade det aldrig så innan MA), jag känner ingenting i brösten men jag har sedan 1 vecka tillbaka haft illamående på kvällarna nästan kommit som en klocka har spytt några av kvällarna, känner inte igen mig själv nästan som att mina hormoner har förändrats, brukar aldrig ha riktig pms men nu är jag så lättirriterad, jag gråter åt allt, blir lätt deppig,
Den 23 tog jag ett test (dom jag la upp här) och för såg jag något svagt, i söndags tog jag ett digitalt och där stod det ej gravid
Det snurrar bara så mycket tankar i huvudet, är jag gravid? Är jag inte gravid? Är det något annat som har hänt i min kropp? Varför fungerar inte jag som jag ska?
Jag hoppas att 2015 blir ett bättre år med många plus till alla som försöker