BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

OM du är gravid så är det så tidigt än så något glas hade jag nog tagit!
Det är ju som det står överallt nästan...du har ju inte fått plus på stickan än, så det är bara roa dig och ha skoj.
Med sonen drack jag ända till vecka 11 för jag visste inte att jag var gravid, med dottern drack jag tills dagen innan +, det var i vecka 7. Det gick ju bra bägge ggr.
BIM+2 fortfarande ingen mens och inget plus på stickor från testlagret. Ni som inte vet... Hur tänker ni kring nyår? Jag ska iväg med familjen till spa och det är bokat middag med alkohol-paket. Vet inte hur jag ska göra riktigt.... :-/
Nä, negativt.
Åh vad tråkigt :( Hoppas att det bara var lite för tidigt att testa och att mensen håller sig borta!
Bröstvårtorna (själva upphöjningen) gör ont, det riktigt ilar. Tidigare har det gjort ont i hela bröstvårtan runt om.
Haft mensvärk av och till hela dagen och trott att "nu kom mensen".
Pms och väldigt nedstämd och ledsen idag.
Tappen pendlar som vanligt mellan mjuk å hård. Men håller sig mittemellan hela tiden.
Fortfarande lätt tandvärk. Smått ont i huvudet varje dag.
Får se vad tempen säger imorgon. Som alltid börjar jag fundera om jag verkligen räknat ut min bim rätt. Den har ju kommit på dag 31 eller 32. Bim borde vara 1-2 jan.
Suck. Jag hoppas för mycket. Äl+10 idag, bim-2/3..
Bröstvårtorna (själva upphöjningen) gör ont, det riktigt ilar. Tidigare har det gjort ont i hela bröstvårtan runt om.
Haft mensvärk av och till hela dagen och trott att "nu kom mensen".
Pms och väldigt nedstämd och ledsen idag.
Tappen pendlar som vanligt mellan mjuk å hård. Men håller sig mittemellan hela tiden.
Fortfarande lätt tandvärk. Smått ont i huvudet varje dag.
Får se vad tempen säger imorgon. Som alltid börjar jag fundera om jag verkligen räknat ut min bim rätt. Den har ju kommit på dag 31 eller 32. Bim borde vara 1-2 jan.
Suck. Jag hoppas för mycket. Äl+10 idag, bim-2/3..
Håller tummarna.
Är de sista testet RFSU? Dom är extremt okänsliga nämligen. När jag hade starkt plus på cb va de knappt synligt på RFSU.
Min tapp är också mjuk och jag är i v15 nu.
Vet inte om det är intressant alls för er, men här kommer en liten uppdate:
BIM+2/ÄL+15
Tappen har flyttat sig från väldigt lågt ner till ganska högt upp.
Flytningarna har ändrats från vita krämiga i morse till mer våta och genomskinliga nu på kvällen (kan vara ett tecken på att mensen är på G).
Lite molvärk
Och lite svagt orange flytningar så jag nu....
Så då är det väl kört i allafall
Har en vecka kvar till ÄL idag, det är helt sjuukt vad tiden går sakta den här gången.. Blöööh!