• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2014-12-30 20:04:05 följande:

Vet inte om det är intressant alls för er, men här kommer en liten uppdate:

BIM+2/ÄL+15

Tappen har flyttat sig från väldigt lågt ner till ganska högt upp.

Flytningarna har ändrats från vita krämiga i morse till mer våta och genomskinliga nu på kvällen (kan vara ett tecken på att mensen är på G).

Lite molvärk

Förstår känslan av att det kan verka ointressant för andra men ibland är det skönt att bara få ventilera sig :)

Hoppas att mensen håller sig borta och att det blir ett plus!
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 20:13:31 följande:

Har en vecka kvar till ÄL idag, det är helt sjuukt vad tiden går sakta den här gången.. Blöööh!

Ja, väntan är den värsta!
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-12-30 20:32:11 följande:
    Ja, väntan är den värsta!
    Känns som hela bebisverkstan bara består av väntan. Väntan på äl väntan på bim väntan på att börja testa väntan på temphöjning. Önskar ja va en av de som bara hade oskyddat sex ngr gånger o boom gravid.
  • eagle87

Äl+6 idag o är riktig sjuk. Har vart sjuk sen i lördags, feber förkyld ont i kroppen hosta illamående diaree va hos läkaren idag o fick ganska stark penicillin. En jätte patetisk fråga nu men hur tror ni allt detta påverkar om de nu visar sig att jag skulle va gravid?

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 20:13:31 följande:

Har en vecka kvar till ÄL idag, det är helt sjuukt vad tiden går sakta den här gången.. Blöööh!

Kan inte annat än att hålla med. Dagarna denna gången går megalångsamt. Antar för att man är ledig så mkt nu. I vanliga fall har man ju jobbet att tänka på.
  • Lizzie09

En "flytningsfråga" med äckliga detaljer;

Brukar ni märka när er slempropp går vid ägglossning? Alltså en rätt stor, ofärgad slem-/geléklump? Vet ni i så fall hur långt innan själva ÄL denna brukar komma?

• Nostalgity

Är också på äl + 6 idag när har du bim?

eagle87 skrev 2014-12-30 21:11:57 följande:

Äl+6 idag o är riktig sjuk. Har vart sjuk sen i lördags, feber förkyld ont i kroppen hosta illamående diaree va hos läkaren idag o fick ganska stark penicillin. En jätte patetisk fråga nu men hur tror ni allt detta påverkar om de nu visar sig att jag skulle va gravid?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Carerra
    Lizzie09 skrev 2014-12-30 22:53:10 följande:

En "flytningsfråga" med äckliga detaljer;

Brukar ni märka när er slempropp går vid ägglossning? Alltså en rätt stor, ofärgad slem-/geléklump? Vet ni i så fall hur långt innan själva ÄL denna brukar komma?

Min "gick" på måndag kväll, hade sex tisdag morgon och fick sedan jättestarkt ÄL-test onsdag kväll( hade säkert varit utslag redan på morgonen om jag testat då), misstänker att ägget släppte på torsdagen eftersom teststrecket var svagare än kontrollstrecket på fredag morgon. Så för mig gick det 3 dagar emellan. Så vi hade sex drygt 2 dygn innan ägglossning så nu lever man på hoppet :)
  • eagle87
    Nostalgity skrev 2014-12-30 23:02:48 följande:

Är också på äl + 6 idag smile1.gif när har du bim?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    9/1 du da?
  • SRMmamma87

Inget mens idag heller.

Blev inget av de svagt orangea flytningarna.

Har haft externs yrsel senaste timmen.

Köpte CB digital med veckovisare idag, så testar tidigt imorn.

Kram alla Goa som väntar.

Svar på tråden BIM September 2014