BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer? 
för övrigt har FF satt ut ÄL till mig denna månaden vilket den inte gjorde förra.
Har pratat med gyn idag om hur min kropp har varit efter mitt MF i maj så har fått en tid den 12e februari (hatar att de är så lång väntetid) men skönt att ja togs på allvar
Jag är 15 efter äl. Men känns som att varje gång jag får känslan av att ; nu jäklar ska jag testa mig!... Så ju närmare apoteket jag kommer, ju mer tänker jag att nää det är onödigt, mensen har säkert kommit till kvällen..
Jag vill ju testa mig, men spärren finns där ändå...hmm
Jag är 15 efter äl. Men känns som att varje gång jag får känslan av att ; nu jäklar ska jag testa mig!... Så ju närmare apoteket jag kommer, ju mer tänker jag att nää det är onödigt, mensen har säkert kommit till kvällen..
Jag vill ju testa mig, men spärren finns där ändå...hmm
Lite så känner jag med...att jag inte står ut längre. Men hela tiden kommer tanken "nej det är onödiga pengar, mensen kommer nog snart" men jag vill ju veta! Haha
Bim +1 idag och inte ens sex fick igång den. Har duster av illamående, känner något i ryggen ibland, molar i livmoderområdet, gråtmild, glada flytningar, brösten gör ont när jag fryser.. Tja, men allt kan också vara inbillning hehe
Jag var så nervös idag när jag gick in på Apoteket att jag skakade :) Hade tänkt vänta tills imorgon men kände att jag inte stod ut längre!
Lite så känner jag med...att jag inte står ut längre. Men hela tiden kommer tanken "nej det är onödiga pengar, mensen kommer nog snart" men jag vill ju veta! Haha
Bim +1 idag och inte ens sex fick igång den. Har duster av illamående, känner något i ryggen ibland, molar i livmoderområdet, gråtmild, glada flytningar, brösten gör ont när jag fryser.. Tja, men allt kan också vara inbillning hehe