• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Nostalgity

Jag tror i grund å botten att jag klarar mig ifrån att testa pga jag vet besvikelsen som skulle uppstå om jag fick svart på vitt "inte gravid"... Så de känns lite lättare om jag får veta det pga att mensen kommer. Hehe lite knasigt tänk kanske

Haft halsbränna några dagar nu också. Läser jag mina egna inlägg så låter de ju verkligen som att jag är gravid..precis som du säger. Men i mitt huvud så tror jag att allt är påhitt lr inbillning..vara tillfälligheter som beror på något annat. Haha

Pyret 85 skrev 2015-01-08 20:41:57 följande:

Amen du måste ju testa! Hur klarar du att inte testa? Du låter supergravid i mina öron!

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • SRMmamma87
    Carerra skrev 2015-01-08 16:28:25 följande:

ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer?

Grattis!
  • Lizzie09
    Nostalgity skrev 2015-01-08 20:53:31 följande:

Jag tror i grund å botten att jag klarar mig ifrån att testa pga jag vet besvikelsen som skulle uppstå om jag fick svart på vitt "inte gravid"... Så de känns lite lättare om jag får veta det pga att mensen kommer. Hehe lite knasigt tänk kanske smile1.gif

Haft halsbränna några dagar nu också. Läser jag mina egna inlägg så låter de ju verkligen som att jag är gravid..precis som du säger. Men i mitt huvud så tror jag att allt är påhitt lr inbillning..vara tillfälligheter som beror på något annat. Haha

Du måste ju ta ett test nu! :D
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2015-01-08 05:17:35 följande:

Hur går det här inne? Här är så tyst. Själv är jag på ÄL+3 så det är ju väntan, precis som vanligt

Väntar på ÄL som är beräknad 17/1. Fick precis en hemsk tanke om att jag kommer vara sist kvar här när alla andra får plus... Så nu går jag och tittar lite tv och äter lite mat så kag blir positiv igen.
  • Nostalgity

Inte heeeelt otippat, men har inga test hemma :-P karln sitter dock här å talar om för mig att kommer inte mensen till imorgon vid lunch så tänker han åka och köpa ett test och mer lr mindre tvinga mig att göra det haha..någon/några som är nyfikna

Lizzie09 skrev 2015-01-08 21:02:05 följande:

Du måste ju ta ett test nu! :D

• Nostalgity

Får jag tillägga. Jag brukar frysa som en gnu dagarna innan mensen börjar..ni vet sådär som man brukar göra när man är dunderförkyld.

Men än så länge är jag varm, t.o.m så jag fått kasta bort min favoritmysfilt <3.

Gick från toan och in till soffan nyss...hjärtat slår hårt, blev andfådd?

Guuuud så jag vräker på...nu ska jag sluta :-P

• Carerra
    Nostalgity skrev 2015-01-08 21:25:16 följande:

Får jag tillägga. Jag brukar frysa som en gnu dagarna innan mensen börjar..ni vet sådär som man brukar göra när man är dunderförkyld.

Men än så länge är jag varm, t.o.m så jag fått kasta bort min favoritmysfilt <3.

Gick från toan och in till soffan nyss...hjärtat slår hårt, blev andfådd?

Guuuud så jag vräker på...nu ska jag sluta :-P

Haha... Vet du vad? Jag fryser jämt och på jobbet höjer jag värmen och sitter framför datorn i nån stickad poncho, sista dagarna har det varit varmt trots nerskruvad värme och tunn tröja :) Temperaturen stiger ju när man är gravid ;)
  • Nostalgity

Hehe jag tror jag är i något förnekelse stadium :-P har ju molande heela tiden, kanske är därför jag tror mensen är på g? Brösten ömmar bara te o från...då jag markant känner av de är som sagt då jag fryser t.ex utomhus...

Carerra skrev 2015-01-08 21:32:33 följande:

Haha... Vet du vad? Jag fryser jämt och på jobbet höjer jag värmen och sitter framför datorn i nån stickad poncho, sista dagarna har det varit varmt trots nerskruvad värme och tunn tröja :) Temperaturen stiger ju när man är gravid ;)

• Lizzie09

Har redan börjat få ont i brösten, aj! För något år sedan fick jag bara ont i brösten i samband med mensen, men har de senaste månaderna börjat få ont någon vecka innan mens. Nu gör dom ont redan på ÄL+2! Sjukt jobbigt! Nu vet jag ju iallafall att jag inte kan tolka ömma bröst som något eventuellt graviditetstecken framöver :P

• Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-01-09 00:01:33 följande:

Har redan börjat få ont i brösten, aj! För något år sedan fick jag bara ont i brösten i samband med mensen, men har de senaste månaderna börjat få ont någon vecka innan mens. Nu gör dom ont redan på ÄL+2! Sjukt jobbigt! Nu vet jag ju iallafall att jag inte kan tolka ömma bröst som något eventuellt graviditetstecken framöver :P

Mina bröst började ömma typ 4-5 dagar innan ÄL denna gången så inget tecken här heller.
Svar på tråden BIM September 2014