BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vet inte om jag haft ÄL än eller om flytningarna beror på svampinfektionen. Men vi försöker ju inte aktivt iaf så det kan ju kvitta.
Idag har det verkligen gått in att jag fått mf och tårarna har sprutat flera gånger redan. Känner mig mest förbannad dock och undrar vad som är fel på mig. Och just nu känns det hopplöst.
Inget utslag på äl-test än... Hade sex imorse och började blöda efter det och nu har jag "mens-värk" också.. Vad är nu detta? Har inte haft mellanblödningar någonsin förutom när jag hade kopparspiral för ett par år sedan..
Vet inte om jag haft ÄL än eller om flytningarna beror på svampinfektionen. Men vi försöker ju inte aktivt iaf så det kan ju kvitta.
Idag har det verkligen gått in att jag fått mf och tårarna har sprutat flera gånger redan. Känner mig mest förbannad dock och undrar vad som är fel på mig. Och just nu känns det hopplöst.
Ingen bebis 2015 heller. Jag har seriösa tankar om att sluta försöka för det är inte ens roligt längre. Jag trodde verkligen på denna månad då tempen var så hög och stadig. Men icke. Vi har nu passerat ett års försök och vi kommer inte få någon hjälp förrän jag gått ner i vikt. Så jag får "glatt" vänta till minst nästa år. Ha det bra allihop.
Ingen bebis 2015 heller. Jag har seriösa tankar om att sluta försöka för det är inte ens roligt längre. Jag trodde verkligen på denna månad då tempen var så hög och stadig. Men icke. Vi har nu passerat ett års försök och vi kommer inte få någon hjälp förrän jag gått ner i vikt. Så jag får "glatt" vänta till minst nästa år. Ha det bra allihop.
Måste bara säga att Wow, vad Bisolvon har påverkat mina ÄL-flytningar! Från att knappt ha några överhuvudtaget till att ha rikliga och "perfekta" flytningar! Än så länge får metoden 5 av 5 i betyg och jag kommer fortsätta ta det runt ÄL om det inte tar sig denna gång!
Nu tror jag att ÄL har passerat för min del och det känns som att vi har prickat in ÄL väldigt bra denna månad. Nu återstår bara den långa väntan fram till BIM!
Nu tror jag att ÄL har passerat för min del och det känns som att vi har prickat in ÄL väldigt bra denna månad. Nu återstår bara den långa väntan fram till BIM!