BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
vet inte vad ja ska göra, jag är på äl+20 idag, har haft ont i tjejmagen i en vecka, så trodde ja skulle fått mens för typ en vecka sedan men icke. Just nu är jag sjuk också så jag kan inte gå på tempen.
Vi hade sex på äl och även några dagar innan, men vi hade skydd så jag borde inte varai gravid nu, men undrar vad det är min kropp håller på med.
Så har fått en tid den 22/4 hos gynekolog för att starta utredning av mina missfall.
vet inte vad ja ska göra, jag är på äl+20 idag, har haft ont i tjejmagen i en vecka, så trodde ja skulle fått mens för typ en vecka sedan men icke. Just nu är jag sjuk också så jag kan inte gå på tempen.
Vi hade sex på äl och även några dagar innan, men vi hade skydd så jag borde inte varai gravid nu, men undrar vad det är min kropp håller på med.
Så har fått en tid den 22/4 hos gynekolog för att starta utredning av mina missfall.
hur känns det då? lättande eller bara jobbigt?
kram<3
Riktiga ÄL-flytningar idag så blir att testa när jag kommer hem. I så fall blir det första gången kroppen beter sig normalt efter mf.
hur känns det då? lättande eller bara jobbigt?
kram<3