BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Håller tummar o tår för dig pyret!!!!!
Håller tummar o tår för dig pyret!!!!!
Försöker nog inte aktivt denna månad. Jag har hittat Viktväktarna och koncentrerar mig stenhårt på de just nu. Blir de så blir de och då får de väl bli en sen december unge men inga äl test och inget sex schema ???? bara mys vid lust :)
Om ett par timmar är det dags att testa igen för att se om testen blivit svagare eller starkare. Håll era tummar!
Åh så svårt detta är. Testen såg svagare ut, tror jag. Definitivt inte starkare iaf. eller vafan jag vet inte. Men anser mig icke-gravid iaf.
Däremot så har jag nog ÄL i dagarna då jag har äggviteflytningar så min fråga blir ju då, kan man ha ÄL fast man har hcg kvar i kroppen?
Däremot så har jag nog ÄL i dagarna då jag har äggviteflytningar så min fråga blir ju då, kan man ha ÄL fast man har hcg kvar i kroppen?
Jag vill börja med att säga att jag önskar att jag kunde säga något som hjälper dig Pyret. Något som gör att det känns lättare. Mest vill jag bara säga fyfan vad hemskt! Så jäkla tråkigt att du fått uppleva detta och jag önskar att jag kunde krama om dig. Fyfan för sånt här. Du är en av de finaste människorna jag stött på och jag blir så ledsen för att sånt här ens ska behöva hända dig! Jag förstår varför du tänker som du gör, men vill du ventilera finns jag ett mail bort. Stor kram till dig fina du.
Själv är jag på bim nu då och tempen har sjunkit 0,5 grader från igår och det är bara att erkänna att vi nu officiellt har svårt att få barn på egen hand. Kanske behöver vi prova "varannan-dag" metoden hela månaden, kanske behöver jag gå ner i vikt nu och fokusera på det och kanske finns det annat vi kan göra. Vi kommer ju inte söka hjälp förrän efter sommaren, men jag har även fått veta att vi inte kommer få hjälp (av en annan FL'are) om vi inte varit folkbokförda på samma adress i minst ett år och att kravet på max bmi är 30. Jag har 36. För att hamna där behöver jag gå ner 15kg.
Jag hoppas min stress släpper snart. Jag mår riktigt dåligt nu och så även sambon. Han orkar inte lyfta mig och jag har högt krav på kärlek och omtanke när jag mår såhär dåligt. Hur vi ska kunna balansera det här utan att gå i kras kommer bli en utmaning.
Ingen mens än, men helst av allt just nu vill jag ge upp. Jag vill inte försöka få barn mer. Även om många av er upplevt värre saker än mig, och missförstå mig rätt, så hade det nästan känts "bra" med iallafall ett plus som inte gått vägen, för det skulle vara som en bekräftelse på att vi KAN iallafall bli gravida. Jag önskar det inte, men man vill ju ha nåt bevis. Helst bevis från kk såklart, men hoppas jag inte gör mig missförstådd för jag menar verkligen inget illa!
Kram till er alla. Ni är fantastiska tjejer allihopa, jag beundrar ert mod, ert hopp och ert jävlar anamma.
Skulle behöva lite hjälp! Testar med Äl-tester denna månad (andra gången jag provar med detta så är väldigt okunnig) och fick detta precis, och det är ju tydligt positivt. Ska egentligen inte ha ÄL förrän på tisdag, kan testet visa positivt i flera dagar eller sker ÄL idag eller imorgon tror ni? Min cykel har hoppat lite mellan 28 och 31 dagar så egentligen kanske det inte är så lustigt om jag har ÄL nu iofs. Smått förvirrad, haha
Va fasen, glömde ju bilden