• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    knaappeen skrev 2015-04-09 09:08:09 följande:

Tjejer!

Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det någonsin förr... ÄL+8 BIM-5 idag

Inte haft sex på 2 dagar pga matförgiftning så kan inte va sperma eller så.( varsågod för infon????)

Liggee rätt i cykeln då detta blev bekräftat på VUL igår.

Har haft vattniga/genomskinliga och rinniga flytningar några dagar innan, men inte brobyggande.  
  • eagle87
    knaappeen skrev 2015-04-09 08:08:09 följande:

Tjejer!

Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det någonsin förr... ÄL+8 BIM-5 idag

Inte haft sex på 2 dagar pga matförgiftning så kan inte va sperma eller så.( varsågod för infon????)

Liggee rätt i cykeln då detta blev bekräftat på VUL igår.

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Ja får tyvärr oxå så, hört att de kan vara slemproppen och östrogen som kan komma innan mens
  • eagle87
    eagle87 skrev 2015-04-09 09:38:20 följande:
    Ja får tyvärr oxå så, hört att de kan vara slemproppen och östrogen som kan komma innan mens
    Brukar få de ngr dagar innan bim
  • Pyret 85

Med tanke på hur brösten känns idag så har ägget lossnat. Är det för sent att mysa till det idag också tror ni? 

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-04-09 15:27:46 följande:

Med tanke på hur brösten känns idag så har ägget lossnat. Är det för sent att mysa till det idag också tror ni? 

Har ni börjat försöka på riktigt igen? :) Behöver ju inte vara för sent, kör på! ;)
  • Pyret 85
    Lizzie09 skrev 2015-04-09 15:49:03 följande:
    Har ni börjat försöka på riktigt igen? :) Behöver ju inte vara för sent, kör på! ;)
    Nä inte så men vafan liksom.. vi kör på. 
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2015-04-09 15:27:46 följande:

Kör på. Är det gör sent "gör det ingenting", men synd att missa om det fortfarande finns chansen. Mys på
  • SRMmamma87

I väntan mellan ÄL och BIM igen. Pendlar mellan hopplöshet och hopp. Känns mest som att om det inte fungerat hittills, varför skulle det fungera nu? Känner mig ledsen. Att se barnkläder etc är som hugg i magen.

• carolinheiner

Asså ja fattar inget.. Väntar på att min mens ska komma tillbaka efter förlossningen.. 6 v sedan å avslaget slutade för drygt 2 v sedan.. Men idag fick ja flytningar med lite blodstrimmor i.. Asså inte som mens utan som vanliga flytningar fast snorliknande å någon va rosa.. Å nu var de inget alls när ja va på toa.. Kan de va mensen som e på g? Ska på efterkontroll på måndag i Lund men tänkte om ni kanske ha någon fundering??

• Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-04-10 23:04:29 följande:

Asså ja fattar inget.. Väntar på att min mens ska komma tillbaka efter förlossningen.. 6 v sedan å avslaget slutade för drygt 2 v sedan.. Men idag fick ja flytningar med lite blodstrimmor i.. Asså inte som mens utan som vanliga flytningar fast snorliknande å någon va rosa.. Å nu var de inget alls när ja va på toa.. Kan de va mensen som e på g? Ska på efterkontroll på måndag i Lund men tänkte om ni kanske ha någon fundering??

såna där flytningar hade jag nu när jag fick veta att jag var gravid. plus att jag fick "mensvärk". Det enda läkaren kunde se var att jag ev hade/hade haft en svampinfektion. Tog tablett mot svamp och sen försvann det.
Svar på tråden BIM September 2014