• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • Pyret 85

Minns precis min dröm från i natt. Drömde att vi fått en liten flicka och att jag ammade henne. Ibland känns drömmar så verkliga. Molvärk även idag och ont i ländryggen. Noll aptit. Försökte precis få i mig en portion havregrynsgröt men klarade inte ens halva sen fick jag kväljningar.

• Lizzie09

Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3

• SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 12:55:03 följande:

Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3

Grattis Lizzie. Hur många försök har det blivit? <3
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-04-16 12:57:52 följande:
    Grattis Lizzie. Hur många försök har det blivit? <3
    Tack! <3 Tror det blev 7:e eller 8:e försöket för oss, och jag tror att det var Bisolvonmetoden som vi har att tacka för hjälpen! :)
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 12:59:47 följande:

Tack! <3 Tror det blev 7:e eller 8:e försöket för oss, och jag tror att det var Bisolvonmetoden som vi har att tacka för hjälpen! :)

Härligt, önskar dig all lycka till med graviditeten <3
  • Pyret 85

Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt. Svårt att fånga på bild. Bara på ÄL+7 idag och med emurin.

• eagle87
    Lizzie09 skrev 2015-04-16 11:59:47 följande:
    När började du med bisolvon ?
  • Milie

Vad roligt att tråden fortfarande är igång! Jag har inte varit inne på Familjeliv på ett par månader och hade nästan 700 inlägg att läsa i den här tråden, det tog sin lilla tid. Hehe. De andra trådarna jag är med i orkar jag inte läsa igenom, men här vill jag gärna hänga med. Här är det mest spännande.

Grattis till er som plussat!

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-04-16 13:05:39 följande:

Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt. Svårt att fånga på bild. Bara på ÄL+7 idag och med emurin.

Jag ser något men vågar inte säga om det är ett plus då cb är så duktig på spökstreck. Är det nåt där så borde det ha ökat till i övermorgon så om du vill och kan så testa med morgonurin då :)
Svar på tråden BIM September 2014