BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Minns precis min dröm från i natt. Drömde att vi fått en liten flicka och att jag ammade henne. Ibland känns drömmar så verkliga. Molvärk även idag och ont i ländryggen. Noll aptit. Försökte precis få i mig en portion havregrynsgröt men klarade inte ens halva sen fick jag kväljningar.
Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3 
Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3
Tack! <3 Tror det blev 7:e eller 8:e försöket för oss, och jag tror att det var Bisolvonmetoden som vi har att tacka för hjälpen! :)
Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt. Svårt att fånga på bild. Bara på ÄL+7 idag och med emurin. 
redigerat
Vad roligt att tråden fortfarande är igång! Jag har inte varit inne på Familjeliv på ett par månader och hade nästan 700 inlägg att läsa i den här tråden, det tog sin lilla tid. Hehe. De andra trådarna jag är med i orkar jag inte läsa igenom, men här vill jag gärna hänga med. Här är det mest spännande.
Grattis till er som plussat!
Någon som ser något? Tycker mig ana något svagt. Svårt att fånga på bild. Bara på ÄL+7 idag och med emurin.