BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Vad roligt att tråden fortfarande är igång! Jag har inte varit inne på Familjeliv på ett par månader och hade nästan 700 inlägg att läsa i den här tråden, det tog sin lilla tid. Hehe. De andra trådarna jag är med i orkar jag inte läsa igenom, men här vill jag gärna hänga med. Här är det mest spännande.
Grattis till er som plussat!
Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3 
Jag kan knappt tro att det är sant! ÄNTLIGEN! Jag är så lycklig att jag skakar, gråter och skrattar på en och samma gång! Ett fint blått streck som dök upp på en gång! Åååh <3 
Kul att du tittar in!
Hur har du det? :)
Tack snälla ni för gratulationerna! :) <3
Tror ni att man vågar sig på ett digitalt imorgon eller ska jag vänta någon dag till? :)
Jodå, det tuffar på. Jag skulle ljuga om jag sa att jag njuter av varje sekund, men jag försöker att inte känna efter så noga. Några krämpor här och där får man räkna med i vecka 31.
Hur är det för dig? Förstår då jag läst igenom att hoppet dalat lite på sistone, men känns det som att det är på uppgång? Jag minns hur arg jag kunde vara just när mensen kommit och att jag tänkte flera gånger att jag inte orkar mer, men så när ägglossningen närmade sig så steg hoppet tillsammans med LH. Alternativt att jag kom på någon ny metod.