BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
ÄL+4 idag såå segt det går.
Man säger väl att de fertila dagarna är dagen för ÄL samt dagarna innan.
"När ägget har lossnat kan det befruktas upp till ett dygn. Men eftersom mannens sädesceller är befruktningsdugliga (lever) i upp till 72 timmar (i snitt), eller mer, efter ett samlag, kan kvinnan i praktiken bli gravid under en period av 4-5 dygn varje månad." - www.niomanader.se/fertil-nar-ar-man-mest-fertil/
Att man säger ska ha sex på dagen efter ÄL stammar nog från att man missta sig om dagen, både med eller utan ÄL-test. Flera av oss har ju bevisligen ÄL sekret i fler än ett dygn. Jag tror det är tänkt som en "säkerhetsåtgärd" för att absolut inte missa ÄL?
Hejhej! Jag ville bara kika in och heja på er<3 jag läser en massa av vad ni skriver och hoppas så jäkla för er alla!
Vi fick häromdagen reda på att vi tydligen ska ha tvillingar. Helt galet.
Hejhej! Jag ville bara kika in och heja på er<3 jag läser en massa av vad ni skriver och hoppas så jäkla för er alla!