BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Håller tummarna
Åhhh blir knäpp. Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Fått upp förhoppningar nu. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen
Åhhh blir knäpp. Lämnade blodprov på dag 21 här i England . De ska vara över 20 om äl skett. Mitt var 94!!!!!! Min läkare sa att de väldigt bra O ja ska ta ett test om en vecka om mensen inte dyker upp. Fått upp förhoppningar nu. Snälla låt mig inte snubbla på mållinjen
Tempen är hög idag med så antingen senare äl eller gravid. Kanske köper test idag. Har mycket mensvärk så får se.
Tempen är hög idag med så antingen senare äl eller gravid. Kanske köper test idag. Har mycket mensvärk så får se.
Fick positivt ÄL test idag, 2 dagar tidigare än normalt. Hoppas vi kan få till det.
Heja heja! <3
Håller tummarna för att du är gravid! :) Det är din tur att få lycka i livet! :)