• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • carolinheiner

Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor.

• eagle87
    carolinheiner skrev 2015-04-30 20:03:49 följande:

Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor. phpohK3ju32027.jpg

Åh va sööööt
  • SecretlyMe

Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.

• carolinheiner
    SecretlyMe skrev 2015-04-30 22:24:30 följande:

Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.

Håller alla tummar!!
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-04-30 21:24:30 följande:

Åh wow kan du lägga upp bild?
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2015-04-30 22:24:30 följande:

Håller alla tummar att det blir starkare <3
  • Pyret 85
    carolinheiner skrev 2015-04-30 21:03:49 följande:

Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor. phpohK3ju32027.jpg

Söta Conrad!
  • SecretlyMe

Får se hur det slutar ^^

Fastnar inte på bild, alldeles för svagt för kameran att uppfatta. Dessutom är testet kastat, jag litar inte på svaga "plus" längre då de likväl kan vara spök ;)

Svar på tråden BIM September 2014