BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor. 
Här kommer lite valborgs hopp för er :) Conrad ger er litet budskap på vägen! Hoppas de inte blir för mkt för er!! 2980g 9v gammal 35+1 graviditetsveckor. 
Sötnos! Hoppas ni får komma hem snart.
Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.
Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.
Får se hur det slutar ^^
Fastnar inte på bild, alldeles för svagt för kameran att uppfatta. Dessutom är testet kastat, jag litar inte på svaga "plus" längre då de likväl kan vara spök ;)
Håller tummarna för dig nu secretlyme!