• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • SRMmamma87
    Lizzie09 skrev 2015-04-28 17:27:00 följande:

Va faaan.. Jag var ju och kollade upp mitt ena bröst för 1 vecka sedan, och läkaren sa ju att allt såg så fint ut. Idag fick jag hem ett brev om att det fanns små knutor i båda brösten som de vill kolla med upp med mammografi.. Alltså jag orkar inte.. Och vettifan hur det ska gå med mammografi nu när jag har så sjukt ömma bröst!

Väldigt konstigt!! Och Gud va jobbigt för dig kram
  • SRMmamma87
    knaappeen skrev 2015-04-28 23:17:27 följande:

[quote=75225451][quote-nick]knaappeen skrev 2015-04-28 23:15:59 följande:[/quote-nick]Åhh vart har min graviditetsönskan tagit vägen?!?!

Känns som att jag släppt allt det där och inte vill ha barn typ..jag vet inte.

Modernsinstinkten finns, hade sambons systerson på besök i helgen.

Jag såg till att han la duschade, borstade ttänderna, la sig i tid, gick upp i tid, fixa frukost, klädde på sig o borsta tänderna o kom i tid till skolan.

Kmr på mig sj m o le extra åt småttingar....

Men längtan finns inte längre.....

Varför!!?!?! Käkar Primolut nor 6 dagar till fr o få en ordentligt blödning. Hoppas längtan kmr när vi ksn börja försöka igen eller nått......

Tror det kan vara en biologisk försvarsmekanism som går in ibland. Typ "om jag inte kan så vill jag inte ha ändå".
  • Lizzie09

Tack för stöttningen. Läkaren skrev att det förmodligen inte är något farligt och jag har en känsla av att det inte är något fara, så jag har den inställningen och det gör mig rätt lugn faktiskt. Det händer ju mycket i brösten vid graviditet också så kan ju ha något med det att göra. Men vi får se! <3

• Lizzie09

Detta från 1177 känns väldigt lugnande:

"I bröstet finns också körtelvävnad som består av mjölkkörtlar som kan bilda bröstmjölk, och mjölkgångar som leder mjölken till bröstvårtan. Alla vävnader i bröstet påverkas av kroppens hormoner, framför allt av könshormonerna, och brösten förändras ständigt under livet. Därför kan de kännas svullna eller knöliga av naturliga orsaker."

• fruannie

Äl närmar sig och jag kan ju inte hålla mig från att ältesta. Fast jag sa att det var skönt att slippa den pressen. Men kontrollfreak som jag är klickade jag hem ett paket clearblue digitala ältest häromdan.

• Pyret 85

Jag håller tummarna såååå hårt för er alla som inte plussat ännu <3 Och önskar er en trevlig valborg <3

• FruA78

Tack pyret! Håller tummarna nu att allt går bra för dig denna gång <3

Önskar er alla en trevlig Valborg!

• Pyret 85
    FruA78 skrev 2015-04-30 19:04:56 följande:

Tack pyret! Håller tummarna nu att allt går bra för dig denna gång <3

Önskar er alla en trevlig Valborg!

Tack! Ja jag tar en dag i taget och för varje dag som jag inte blöder så är jag oerhört tacksam!
Svar på tråden BIM September 2014