• SRMmamma87

BIM September 2014

Här samlas vi som hoppas på plus i September!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
    De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.

• Svar på tråden BIM September 2014
  • eagle87

Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet

• Lizzie09
    eagle87 skrev 2015-05-04 23:14:18 följande:

Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet

Hade inga annorlunda innan BIM, men några dagar efter så hade jag väldigt rikliga och vattniga flytningar. Så tycker inte du ska tappa hoppet :)
  • Pyret 85
    eagle87 skrev 2015-05-04 23:14:18 följande:

Nä jag hade inga flytningar alls. Däremot så har jag precis som lizzie haft flytningar efter BIM som varit ganska vattniga. Emellanåt har det känts som jag börjat blöda när det kommit en flytning.
  • eagle87

Pyret O lizzie tack för svar! Man förväntar sig bara att ha massa symptom etc. Om några dagar vet jAg. Äl+11 idag.

• Emmissara
    eagle87 skrev 2015-05-05 12:32:05 följande:
    Åh Gud va fin
    tack :D hoppas bara på att den kommer funka om jag nu blir gravid :D 
  • FiiaN

Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!

Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.

Kramar i massor till er! 

• Pyret 85
    FiiaN skrev 2015-05-05 15:26:02 följande:

Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!

Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.

Kramar i massor till er! 

Åh stort grattis till dig! Mina symptom kommer och går och den ena dagen är inte den andra lik. Ibland molvärk, ibland inte. Ibland illamående osv. Det enda som är beständig är mina bröst som jag knappt själv kan röra.
Svar på tråden BIM September 2014