BIM September 2014
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Här samlas vi som hoppas på plus i September!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-15 16:39
De som vill kommer fortsätta i denna tråden även för BIM Oktober.
Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet
Hade ni annorlunda flytningar när ni plussa än va ni brukar ha innan menS? Ja har lika undra om ja ska tappa hoppet
Så nyfiken på era klänningar

Pyret O lizzie tack för svar! Man förväntar sig bara att ha massa symptom etc. Om några dagar vet jAg. Äl+11 idag.
Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!
Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.
Kramar i massor till er!

Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!
Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.
Kramar i massor till er!