• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • HäckHäxan
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 11:00:29 följande:
    Du har rätt. Ingen man har varit intressead av att ta mig bakifrån. De vill mest bli avsugna. De är det enda jag duger till med min lilla rumpa !
    Då har du kanske en sån där riktigt vacker mun.
  • Jaded
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 11:00:29 följande:

Du har rätt. Ingen man har varit intressead av att ta mig bakifrån. De vill mest bli avsugna. De är det enda jag duger till med min lilla rumpa !

Det där var min personliga åsikt, preferens kan vi säga. Det finns alldeles garanterat både män och kvinnor som tycker tvärtom, eller inte har några särskilda röv-preferenser.

Jag tycker du ska sluta ligga med män som inte anser att du duger. Det finns andra. Det gör det alltid.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 10:46:44 följande:

HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.

Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !

Det finns män som gillar små rumpor också! Träffat flera som tyckt att min var för stor. Och även om jag fick komplimang att min bak dallrade sexigt så har andra tyckt att den dallrat för mycket. En dallrande bak är inte alltid kul heller. Obestämd
  • Efraim Barkbit
    HäckHäxan skrev 2014-08-13 10:19:12 följande:

Tack och puss på daj!

Puss på rumpan o tack för fina bilden <3
  • Anonym (Hatar min)
    HäckHäxan skrev 2014-08-13 10:57:10 följande:

Vad tråkigt. Men någon dag mötet du säkert någon som tycker att just din är perfekt. <3

Tycker nog alla som vill kan få klaga. Alla kan ju ha komplex oavsett storlek. Det är inte så kul alltid med breda höfter och en stor putande rumpa heller.

Visst kan alla få klaga men det är ett faktum att de flesta män vill ha stora rumpor
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Hatar min) skrev 2014-08-13 11:58:51 följande:

Visst kan alla få klaga men det är ett faktum att de flesta män vill ha stora rumpor

Njä, jag tror ärligt talat det är minst lika många om inte fler som gillar små rumpor. Seda har vi de männen spm helt enkelt gillar bröst mer än rumpor
  • lille Birger
    HATAR min lilla rumpa. Den är ganska platt men framför allt så har jag smala höfter. Har ALDRIG fått någon komplimang. Alla män vill ha kvinnor med stora rumpor. Alla killkompisar pratar om läckra bakar och kommenterar kvinnor med breda höfter. Mina bröder också.
    Ni som har stora rumpor kan sluta klaga. Ni vet inte hur vädelöst det känns med en liten rumpa !
    Och om du äter mer, får du inte större höfter då, eller lägger det sig mer på midjan?

• K grrl

Jag är smal över höfterna, har ingen timglasfigur. Stl 34/36 på trosor. Men jag får mycket komplimanger (o uppmärksamhet) för min rumpa!
  • Efraim Barkbit
    K grrl skrev 2014-08-13 12:47:04 följande:

Jag är smal över höfterna, har ingen timglasfigur. Stl 34/36 på trosor. Men jag får mycket komplimanger (o uppmärksamhet) för min rumpa!

Bra föredöme!
Svar på tråden Din rumpa