• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Illusion
    K grrl skrev 2014-08-13 12:47:04 följande:
    Jag är smal över höfterna, har ingen timglasfigur. Stl 34/36 på trosor. Men jag får mycket komplimanger (o uppmärksamhet) för min rumpa!
    Du är den vältränade typen. ;)
  • Illusion
    Mysipa skrev 2014-08-13 18:48:16 följande:

Gillar fylliga rumpor och även små inget fel

Vad bra, då är vi kvinnor räddade!
  • Anonym (rövdotter)

Jag hatade min stora rumpa i tonåren. Men jag upptäckte att den var väldigt populär. Det var det första killarna såg (positivt). Jag fick väldigt mycket komplimanger för den. Det konstigaste jag fått höra var när jag fick frågan om vad implantaten kostat. Då insåg jag att jag faktiskt har en rumpa folk betalar för att få :D

• Anonym (:))

Jag trivs alldeles ypperligt med min rumpa. Det bästa med den är att jag tycker den är så jäkla snygg :D

Rumpan är en av de kroppsdelar jag har fått flest komplimanger för. Min man säger dagligen hur sexig han tycker den är och tar på den varje chans han får.

För några år sedan, på min födelsedag, så fick jag ett meddelande på fb från en gammal fling. Han grattade mig på födelsedagen och skrev även att min rumpa fortfarande var den snyggaste han sett. Inte en fy skam komplimang ;)

Det som var lite olustigt i sammanhanget var att han hade sambo, så jag svarade inte på den kommentaren.

• Efraim Barkbit
    Anonym (rövdotter) skrev 2014-08-15 11:56:17 följande:

Jag hatade min stora rumpa i tonåren. Men jag upptäckte att den var väldigt populär. Det var det första killarna såg (positivt). Jag fick väldigt mycket komplimanger för den. Det konstigaste jag fått höra var när jag fick frågan om vad implantaten kostat. Då insåg jag att jag faktiskt har en rumpa folk betalar för att få :D

Underbart!
  • lille Birger
    Illusion skrev 2014-08-15 11:50:09 följande:
    Vad bra, då är vi kvinnor räddade!
    Jag gillar också lite fylligare tantrumpor.
  • Illusion
    lille Birger skrev 2014-08-15 12:58:51 följande:
    Jag gillar också lite fylligare tantrumpor.
    Sicken tur att vi kvinnor har FL-män som tar det som blir över och lite till. 
  • Efraim Barkbit
    Illusion skrev 2014-08-15 14:26:29 följande:

Sicken tur att vi kvinnor har FL-män som tar det som blir över och lite till. 

Den kommentaren kändes nedlåtande. Vill be dig hålla den feelgood-anda jag bad om frpn början iTS. Tack
  • Anonym (....)

Du som har stor rumpa, trivs du med den? 
    Ja tycker den är ganska fin :)   Men tycker den kunde vara lite större och rundare. Saknar den stora rumpan jag hade när jag vägde lite mer. DÅ var den stor, och rund! Trivdes verkligen att vara "tjock" (för att vara mig, normalviktig men med mkt former) Men det är svårt att hitta kläder som passar riktigt bra eftersom midjan är smal, och mina höfter är dessutom breda. Men det var ännu större problem när jag vägde mer.

Vad är bäst med rumpan?
    att den är ganska stor och rund. Den är dock inte lika fast som den en gång var bara, särskilt efter jag gick ner i vikt. 

Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
    Vet ej, är mest min kille jag fått det av eftersom jag aldrig varit tillsammans/haft sex med ngn annan. Men han älskar verkligen min rumpa :)

• Anonym (....)

Bilden Lille Birger lagt ut i tråden liknar min rumpa jag hade som "tjock", saknar den :(  Men det är även skönt att slippa så mkt blickar på rumpan :)   

Svar på tråden Din rumpa