• Efraim Barkbit

Dina bröst

Temat är välkänt och alltid lika spännande.

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

Vad är bäst med dina bröst?
    När fick du dem?
    Gilar du uppskattning för dina bröst?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för dem?
    Hur tänker du kring bh?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Svar på tråden Dina bröst
  • sextiotalist

Att de fortfarande är fasta och nästan inte hänger alls trots att jag är 50+

När fick du dem?
    Tror det var när jag var omkring 12

Endast av min sambo

Att de ser ut som en 30-årings

Hur tänker du kring bh?
    Ett praktiskt och skönt plagg som jag trivs med

• Efraim Barkbit
    sextiotalist skrev 2014-08-13 11:55:42 följande:

Att de fortfarande är fasta och nästan inte hänger alls trots att jag är 50+

När fick du dem?

Tror det var när jag var omkring 12

Endast av min sambo

Att de ser ut som en 30-årings

Hur tänker du kring bh?

Ett praktiskt och skönt plagg som jag trivs med

Tack för att du delar med dig

Tänker ofta på dig när jag cyklar hem från Möllan via Rådmansvången sedan mellan Operan och Gamla IP.
  • sextiotalist
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 12:13:07 följande:
    Tack för att du delar med dig

Tänker ofta på dig när jag cyklar hem från Möllan via Rådmansvången sedan mellan Operan och Gamla IP.
    hihi, om jag är där så har jag nog cyklat vilse (nåja med mitt lokalsinne så är det inte omöjligt). Skämt åsido, jag har vairt där också, men inte ofta. Jag håller mig till de västra delarna för det mesta
  • Efraim Barkbit
    sextiotalist skrev 2014-08-13 12:17:13 följande:

hihi, om jag är där så har jag nog cyklat vilse (nåja med mitt lokalsinne så är det inte omöjligt). Skämt åsido, jag har vairt där också, men inte ofta. Jag håller mig till de västra delarna för det mesta

För mig att du sa att du bodde där när vi pratade i tråden "Bästa staden"
  • Anneli 87
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 11:41:57 följande:

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar smile1.gif

När fick du dem?
    Hur tänker du kring bh?

Att de är inte för stora, inte för små och har känsliga bröstvårtor= skönt :)

Jag fick mina bröst runt 12 års åldern.

Självklart gillar jag uppskattning för mina bröst :) speciellt från min man!

Min finaste komplimang jag fått är:

Oj, vilka vackra bröst!

Bh är ett fantastiskt plagg!

Gör att man känner sig sexig och bekväm :)
  • Efraim Barkbit
    Anneli 87 skrev 2014-08-13 17:27:28 följande:

Att de är inte för stora, inte för små och har känsliga bröstvårtor= skönt :)

Jag fick mina bröst runt 12 års åldern.

Självklart gillar jag uppskattning för mina bröst :) speciellt från min man!

Min finaste komplimang jag fått är:

Oj, vilka vackra bröst!

Bh är ett fantastiskt plagg!

Gör att man känner sig sexig och bekväm :)

Tack Anneli för att du delar med dig
  • Celines Essence

-Bästa med brösten är att jag blir kåt och njuter av kyssar och smekningar på dem. Dessutom funkade de bra att amma med.

-ca11år var jag när de började växa fram

-Jag gillar uppskattning. Vad gäller uppskattning för bilder, så har jag blivit glad för komplimanger, men samtidigt tycker jag att de lätt ser bättre ut på bild , så uppskattning i verkligheten är vad som egentligen betyder något.

-Min kärlek har gett mig så mycket uppskattning att jag knappt kan ta in det. Kan inte välja ut något särskilt bland alla fina ord.

-Kul att se hur bh:n formar brösten. Kul att variera stil och färg....kul att ta av...

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Efraim Barkbit
    Celines Essence skrev 2014-08-13 18:12:39 följande:

-Bästa med brösten är att jag blir kåt och njuter av kyssar och smekningar på dem. Dessutom funkade de bra att amma med.

-ca11år var jag när de började växa fram

-Jag gillar uppskattning. Vad gäller uppskattning för bilder, så har jag blivit glad för komplimanger, men samtidigt tycker jag att de lätt ser bättre ut på bild , så uppskattning i verkligheten är vad som egentligen betyder något.

-Min kärlek har gett mig så mycket uppskattning att jag knappt kan ta in det. Kan inte välja ut något särskilt bland alla fina ord.

-Kul att se hur bh:n formar brösten. Kul att variera stil och färg....kul att ta av...

Tack
  • NyttNamn
    ErnstHugo skrev 2014-08-13 11:41:57 följande:

Otaliga är trådarna där kvinnor oroar sig över sina kroppar och man blir uppriktigt ledsen om det är så många vuxna kvinnor som ogillar sin egen kropp. Detta är en feelgood-tråd där kvinnor kan berätta om bröst, sina egna eller tankar om bröst i allmänhet. Ja, jag tycker bröst är bland vackraste livet erbjuder om någon undrar

När fick du dem?
    Hur tänker du kring bh?

Men EH, bröst nu igen  

Det bästa är att de funkar som de ska. Gett bebisar mat en gång i tiden, skänker njutning till mig och min man. 

Minns faktiskt inte när jag fick dem??  Sexan kanske.. 

Gillar absolut när /om de uppskattas.. 

Faktiskt fått många  fina kommentarer och komplimanger om dem. Den finaste och knäppaste är nog kanske att han skulle vilja kvävas mellan dem om han skulle dö. Ha ha.. 

Om bh tänker jag mest att...  Jag är lika glad varje gång jag hittar en som passar  
    Pour some sugar on me...
  • Efraim Barkbit
    NyttNamn skrev 2014-08-13 18:44:47 följande:

Men EH, bröst nu igen  

Det bästa är att de funkar som de ska. Gett bebisar mat en gång i tiden, skänker njutning till mig och min man. 

Minns faktiskt inte när jag fick dem??  Sexan kanske.. 

Gillar absolut när /om de uppskattas.. 

Faktiskt fått många  fina kommentarer och komplimanger om dem. Den finaste och knäppaste är nog kanske att han skulle vilja kvävas mellan dem om han skulle dö. Ha ha.. 

Om bh tänker jag mest att...  Jag är lika glad varje gång jag hittar en som passar  

Lika bra att vara öppen eller hur
Svar på tråden Dina bröst