• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Efraim Barkbit

Med detta sagt vill jag be att alla återvänder till trådens ämne nämligen rumpor - Tack!

• Illusion

Jag ska tydligen ha en perfekt rumpa. Rund, fin och välsvarvad. Har alltid fått komplimanger för den, såväl från tjejer som killar. Jag tror dock att fokus har legat på min rumpa eftersom jag har små bröst. Hade jag haft stora bröst tror jag att fokus hade legat där istället.

En kommentar som jag minns om min rumpa var att "den är så fet". Detta var alltså en positiv kommentar. Fattar den fortfarande inte, mer än att han som sade det inte menade att den var fet som i fett, utan fet. Gah, jag förstår fortfarande inte. 

• Efraim Barkbit
    Anton Chigurh skrev 2014-08-11 23:41:13 följande:

Det var som fan, Ernst, jag var tvungen å goggla, och det är förbanne mig korrekt. 

Nu vet jag iofs inte vad skillnaden på muskel och enskild muskelbuk innebär, men det spelar nog ingen större betydelse...

Oväntat oavsett.

En tränad stjärt är två stora muskler nota bene
  • Efraim Barkbit
    Illusion skrev 2014-08-12 00:40:38 följande:

Jag ska tydligen ha en perfekt rumpa. Rund, fin och välsvarvad. Har alltid fått komplimanger för den, såväl från tjejer som killar. Jag tror dock att fokus har legat på min rumpa eftersom jag har små bröst. Hade jag haft stora bröst tror jag att fokus hade legat där istället.

En kommentar som jag minns om min rumpa var att "den är så fet". Detta var alltså en positiv kommentar. Fattar den fortfarande inte, mer än att han som sade det inte menade att den var fet som i fett, utan fet. Gah, jag förstår fortfarande inte. 

På temat träning tror jag det helt avgjort har spelat in gällande hur din rumpa har uppfattats Tror du är flitig på gymmet.

Tack för att du delar med dig!
  • Anonym (Mia)

"Har aldrig sett en rumpa dallra så sexigt som din gör!" fick jag höra för ett tag sen. Vet inte vad jag tycker om att han använde ordet 'daller' men resten var ju väldigt fint.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Mia) skrev 2014-08-12 15:11:17 följande:

"Har aldrig sett en rumpa dallra så sexigt som din gör!" fick jag höra för ett tag sen. Vet inte vad jag tycker om att han använde ordet 'daller' men resten var ju väldigt fint.

I vilket sammanhang fick du den komplimangen/kommentaren?
  • Anonym (Mia)
    ErnstHugo skrev 2014-08-12 19:35:26 följande:

I vilket sammanhang fick du den komplimangen/kommentaren?

När jag fick smisk över hans knän.
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Mia) skrev 2014-08-12 21:15:30 följande:

När jag fick smisk över hans knän.

Låter som att du är en lycklig kvinna !
  • tjejjenn
    ErnstHugo skrev 2014-08-11 23:05:58 följande:
    Träna kroppens största muskler kan aldrig vara fel smile1.gif
    det gör jag, tränar 11-12timmar i veckan och då är det framförallt ben och rumpa som anstränger sig :) jag brukar få komplimanger för min rumpa och jag själv är väldigt nöjd med den . :)
Svar på tråden Din rumpa