• Efraim Barkbit

Din rumpa

Temat är (stor) kvinnorumpa.

Otaliga är trådarna där det kvinnor i olika åldrar ber om råd och omdömen om sina kroppar. Ofta kommer gliringar och ibland rena elakheter som svar. Denna tråden är en ren feelgood-tråd där vi hyllar och berättar om kvinnans rumpa.

Du som har stor rumpa, trivs du med den?
    Vad är bäst med rumpan?
    Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-10 17:48
    Jag ber om ursäkt att mina egna preferenser färgade trådstarten. Självklart vore det ännu roligare om precis alla rumpor och dess fördelar blev beskrivna av sina kloka kvinnliga ägare. Så alla rumpor är välkomna! !!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-13 11:48
    www.familjeliv.se/forum/thread/73788560-dina-brost

Startade en systertråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-24 21:32
    Lite fler rumpfrågor:

I vilket plagg tycker du att din rumpa gör sig bäst?
    Vilken sexställning är bäst respektive sämst förnjust din rumpa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-08-28 18:20
    Skulle du känna för att göra lite utsvävningar som Häckhäxan på temat livet men ändå har milda kopplingar till rumpan så går det utmärkt!
  • Svar på tråden Din rumpa
  • Celines Essence

[quotste=74020806][quote-nick]lille Birger skrev 2014-09-18 21:36:26 följande:[/quote-nick]

Cool rumpa

[/quote]Skärpning!!!

Med tanke på alla bilder du lägger upp vore det på sin plats med lite mer cred till häckis för hennes underbara rumpa

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-19 08:52:04 följande:

[quotste=74020806][quote-nick]lille Birger skrev 2014-09-18 21:36:26 följande:[/quote-nick]

Cool rumpa

Skärpning!!!

Med tanke på alla bilder du lägger upp vore det på sin plats med lite mer cred till häckis för hennes underbara rumpa smile1.gif
    [/quote] tack <3 trevlig helg Goa du!
  • Anonym (Kille)
    HäckHäxan skrev 2014-09-18 21:33:36 följande:

*skakar på rumpan lite i tråden*
    Skulle dö för möjlighetena att få klämma, gunga och daska på en sådan rumpa!
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 09:11:19 följande:
    Skärpning!!!

Med tanke på alla bilder du lägger upp vore det på sin plats med lite mer cred till häckis för hennes underbara rumpa smile1.gif
    [/quote] smile1.gif tack <3 trevlig helg Goa du!
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? Oskyldig
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:
    Jag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

• HäckHäxan
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:
    Dö verkar dumt. Vem vet de kanske landar en likadan i dina händer en dag. Glöm då inte pussa på den mellan daskarna

Hur menar du gunga den föresten? Det är jo inte så att den dallrar en stund för att man smackat till den eller i vart fall inte min för trots att den är stor, bred och fyllig så är min rumpa fast på något vis.
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2014-09-19 09:44:45 följande:
    smile1.gif tack <3 trevlig helg Goa du!
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? Oskyldig
    Anonym (Kille) skrev 2014-09-19 09:15:35 följande:Skulle dö för möjlighetena att få klämma, gunga och daska på en sådan rumpa!
    Jag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

[/quote]Tack. Inte mina favoriter men de får duga när allt annat ligger i tvätten haha.

Jasså det tror du, är du en sån med starka underarmar och bra teknik Birger?

Jag tänker att det behövs en kille som älskar att pussa på rumpor lika väl som daska den, klämma och massor av annat.
  • Anonym (Kille)
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 10:37:54 följande:
    Dö verkar dumt. Vem vet de kanske landar en likadan i dina händer en dag. Glöm då inte pussa på den mellan daskarna

Hur menar du gunga den föresten? Det är jo inte så att den dallrar en stund för att man smackat till den eller i vart fall inte min för trots att den är stor, bred och fyllig så är min rumpa fast på något vis.
    Med gunga menar jag att jag skulle vilja typ väga dem i händerna, lyfta dem lite och släppa och känna gunget i händerna.
    Jo, lyckas jag träffa någon med sådana skinkor kommer skinkorna garanterat att bli pussade på vid sidan av allt annat.

Men det är kanske mest än dröm för jag har inte lyckats hitta någon alls att klämma skinkorna på än.

Men den som lever får se.
  • lille Birger
    HäckHäxan skrev 2014-09-19 10:41:51 följande:
    Jag tycker iaf att du har häftig rumpa och snygga trosor!  Finns det något bild där du är lite mer böjd framåt? OskyldigJag tror att det krävs en kille med starka underarmar eller väldigt bra teknik för att kunna hantera en sån där rumpa.

[/quote]Tack. Inte mina favoriter men de får duga när allt annat ligger i tvätten haha.

Jasså det tror du, är du en sån med starka underarmar och bra teknik Birger?
    Jag har stor erfarenhet av breda rumpor!
  • Fjäril Vingad

Försöker lägga in en bild, men den här jäkla sidan vill bara få det till som att jag vill starta en ny tråd i stället. Skrikandes

Så ni får klara er utan min rumpa! Cool

• lille Birger
    Fjäril Vingad skrev 2014-09-19 12:50:17 följande:
    Försöker lägga in en bild, men den här jäkla sidan vill bara få det till som att jag vill starta en ny tråd i stället. Skrikandes

Så ni får klara er utan min rumpa! Cool
Svar på tråden Din rumpa