Pco och sköldkörteln
Theresan>>  Grattis till eran kille!!    

Jag gick över tiden med 18 dgr med min 1a. Hann dock komma igång innan igångsättning.  Här låter dem en gå 3v över nämligen.

Theresan>>  Grattis till eran kille!!    

Jag gick över tiden med 18 dgr med min 1a. Hann dock komma igång innan igångsättning.  Här låter dem en gå 3v över nämligen.

Engsan>>>  ja det är verkligen trist att man inte kan få lyckas...  Hoppas nu eran nya utredning går bra och ni kan få en bra planering med nästa steg! Mycket att ta in.  
Jag har börjat med provera igen och sprayar, så går allt som tänkt blir det nog insättning i september. Får hoppas på 3e gången gillt! Får dessvärre mindre hopp för varje gång...
Har börjat ställa in mig på att vi kanske aldrig kommer lyckas, att vi kan få det bra ändå. Så inte lika ofta jag reagerar eller blir ledsen faktiskt. Men efter varje nytt misslyckande om och om igen, så är det inte på topp direkt.
Fast denna gång kanske det händer!

engsan>> Oj, vad många rör du fick lämna. Hoppas ni kanske kan få något svar på vad det kan bero på och sen sätta stopp för det. Gjorde dem även något för att se med immunförsvaret kanske är för starkt? Kanske jag nämnt förut, men sverige är dåliga på att kolla det, så många har ju vänt sig utomlands och fått bättre hjälp.
Själv är det inget vidare, nere i en djup svacka. Jag lämnade blodprov för en vecka sen(som 2 ggr tidigare varit bra) men denna gången var det för högt, så jag fick ta en hormonspruta(i rumpan) som skulle sätta igång en yttligare blödning, då det var för mycket slemhinna kvar. Dem hittade inga cystor som växt och störde iallafall. Så nu ska jag lämna nytt blodprov på torsdag, får vi se vad det visar, om jag kan fortsätta med behandlingen. Isåfall kanske det blir FET i september nu.

engsan>> uch ja, jag vet att vi var jättenervösa över vad proverna skulle visa(vanliga utredningen), jag håller tummarna för er att det visar bra och i annat fall att det går att lösa!!  samtidigt är det ju jobbigt också om dem ingenting hittar och man fortfarande står utan svar.
Jag fick iallafall svar idag att det äntligen såg bra ut, så som en vecka ska jag in på VUL och se om det hunnit bli bra för att sätta in. förra gången fick jag fortsätta några dagar och göra ett 2a vul, innan det var tillräckligt. pust...mycket farande och väntande.

Skönt det såg bra ut! Vart kommer er remiss skickas?

Jo nog inte lätt för karlarna att göra, men med tanke på allt vi kvinnor utsätts med undersökningar, hormoner osv så...    

Jag ska in nu på måndag, se om det är gästvänligt eller om mer behövs.... Ställer in mig på mer tid behövs. Glad vi bor såpass nära... Blir några rundor.

Ja konstigt ni inte fått göra prov för honom tidigare! Men det är ju ändå bra att dem som finns är bra!   blir nog ICSI då. Gjorde vi med hälften vid vårat första IVF.  Se nu till att han äter bra mat och multivitamin med mycket zink i... ger en boost till simmarna. Är ju fördelen med killarna, dem kan ju påverka, det kan ju inte vi med våra ägg.
    blir nog ICSI då. Gjorde vi med hälften vid vårat första IVF.  Se nu till att han äter bra mat och multivitamin med mycket zink i... ger en boost till simmarna. Är ju fördelen med killarna, dem kan ju påverka, det kan ju inte vi med våra ägg.
Idag var vi iallafall på insättning, så har ett litet embryo i mig nu. bara hoppas att det ska få gå vägen denna gång.   

Tack!! Får hoppas på det.   

Jag har plusat!!!  Känt av lite misstänkt, så tog "testa tidigt" igår. Visade svagt streck... Så tog digitalt i morse!    .   Sambon får reda på det ikväll!
 .   Sambon får reda på det ikväll!    

Men så nervös... För ma/mf igen!

Grattis Gweny, träffades i en annan ivf tråd, undrade hur det gått för dej. Jätte kul, håller tummarna för er, själv har jag gått 32 veckor nu, haft världens otur hela graviditeten med diverse problem, äter just nu antibiotika mot uvi samt gbs i urinen, har förvärkar som tusan och konstant trött men snart får vi vår bebis iaf. Storebror längtar här hemma.