• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Janna84

Nej, vad tråkigt Iskristall

Vad spännande limegrön, lycka till!

Välkommen Lia_78!

• limegrön

Iskristall: skit oxå..

Jag tog ett clearblue digitalt test imorse och det blev 'inte gravid' bim +3. Tänkte att visar det inte positivt nu så är det ju verkligen kört denna mån. För det är väl helt kört nu? Visar det testet negativt på bim +3 så KAN det väl inte vara nåt frö i magen? Men har fortf ingen menskänning. Blir förvirrad..

• Lectin

Limegrön: så länge mensen inte kommit finns ett hopp! Brukar du ha regelbunden mens? Ursäkta mitt dåliga minne...

• limegrön
    Lectin skrev 2015-01-29 19:33:50 följande:

Limegrön: så länge mensen inte kommit finns ett hopp! Brukar du ha regelbunden mens? Ursäkta mitt dåliga minne...

Jag har alltid haft regelbundet med 27-28 dgr i genomsnitt de senaste året med ett par undantag på 30 respektive 32 dgr. Så detta är rekord i cykellängd för mej, 33 dgr idag. Men känner att stressen börjar komma, både kring detta med att vi inte blir gravida plus att jag inte trivs på jobbet för tillfället. Det kan ju påverka cykeln oxå.
  • Noli

Det finns ju dem som inte plussat förrän flera dagar efter BIM så det finns ju hopp, limegrön

Själv inväntar jag BIM någon gång nästa vecka, kan vara när som helst mellan 3-6/2 eller kanske senare. Frustrerande att inte ha något datum att gå på kan jag tycka. Men inte ett symtom eller en känning än så länge, förutom den där konstiga molvärken i lördags. Men efter det, nada!

• Janna84

Nämen oj, nu ser jag att det blev fel smiley i mitt senaste inlägg. Det skulle såklart vara en ledsen gubbe Iskristall.

Jag fortsätter hålla tummen limegrön.

• Minxy
    limegrön skrev 2015-01-31 00:28:47 följande:

Och där kom mensen..

Åh nej... :(

Beklagar limegrön <3
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea