• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • mammave

Lectin: testar du imorgon på BIM?

Hur går det, Lia?

Ingen mens här än, bara lite huvudvärk, vilket jag oftast får dan innan mens, men oxå en del vid graviditet. Så det kan betyda vilket som. Fuderar på att testa imorgon, men får se hur stressig morgon det blir

• Lectin

Ja mammave det har jag tänkt mig! Åh jag håller så många tummar för oss!!!

• Lia_78

Godkväll. Äntligen får jag landa hemma i sängen men tyvärr ligger jag här ensam. Tur att ni finns där ute.

Min M dag går ut om 40 min ;)). Har varit på toa säkert 15 gånger bara ikväll för att kissa eller bara kolla om M har kommit. Herregud hur jag beter mig. Tur att mina arbetskompisar inte kan läsa mina tankar. Fick en fråga om jag ev håller på och får urinvägsinfektion så många gånger som du springer på toa ikväll. :)

Har gjort några "lukt test " men det luktar ej blod om mig heller som det kan göra innan M kommer. Ni förstår säkert vad jag menar. Hoppas ni inte blev äcklade nu.Tyckte att mina ömande bröst började avta men nu ikväll slog det till ordentligt igen. Aj aj.. tycker synd om mina små.

Köpte ett grav test idag och lyxade till det med det dyra. Har aldrig köpt ett sådant innan. Vet inte varför jag gjorde det heller. Kanske för att jag känner på mig att jag är gravid och inte kommer att slösa bort några mer pengar på test.

Tror nog att jag kommer att ta det imorgon ändå.

Nä nu får det bli sängen.

Håller alla tummar och tår för er som ev kommer testa imorgon.

• mammave

Testade imorse och det var så blankt som det kan Undrar nu vad som hänt med min mens som brukar vara väldigt regelbunden..... BIM+2

• Lectin

Åh nej mammave! Kram!

Jag har inte kommit så långt som till toa än. Måste få fram lite frukost till kidsen först.

• Lectin

Näpp. Negativt här också. Får väl vänta in mensen jag också...

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea