• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lia_78

FAN.... jag som hade hoppats att vi 3 skulle + idag.

testade kl 6 idag men hann inte gå in och skriva något.

Ej gravid stod det.

Fick mens nu nyss.

Men mina bröst ömmar så in i hel*te fortfarande. Fattar 0 för det brukar de ej göra annars.

• Iskristall

Nä, fan vad tråkigt tjejer! Trodde verkligen på ett eller flera plus

Lite positivt från min sida är att jag fått positiv äl-test samt glad gubbe på clearblue! Nu börjar snart min 2 veckors väntan. Äl lär komma i morgon.

• Lectin

Åh nej Lia_78! Jag trodde också stenhårt på minst ett plus. Jag har inte fått mens än men med min luriga skruttkropp betyder det ju inte nödvändigtvis något bra...

Du får "ligga i" för oss alla nu Iskristall!!

• Lia_78

Eller min mens har inte kommit igång helt än... var bara lite blod på pappret två gånger idag och så brukar jag inte ha. När jag väl får den brukar det vara värsta syndafloden direkt.

Är något som inte stämmer.

• mammave

Hejar på dig nu, iskristall

Knepigt, Lia.... Hoppas det ändå är plus, men lite sent.

Min mens har oxå fått fnatt. Den har slutat efter en dag! Det har jag aldrig varit med om förut. Får se om den tar ny fart imorgon. Mysko

Lectin: håller ändå tummarna än för dig

mens
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea