• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Iskristall

Ja, det är svårt det här Lectin. Jag har själv ju aldrig plussat så jag har inga egna erfarenheter att gå på. Enligt Fertility friend verkar man kunna plussa (de som är tidiga) runt och ta första gravtest runt äl +10.
    Jag håller tummarna för dig!

• Lectin

Tack... Bara att bryta ihop och komma igen.

Nå jag har allt hemma som jag behöver för nästa runda så det är bara att räkna och planera. Då är jag i mitt esse!

• Lia_78

Hej på er alla. Hur har ni det i vårsolen?

just nu försöker jag bara vara och njuta liteav tiden innen ÄL och försöker ta det som det kommer.

Vi har bestänt att ta ett riktigt seriöst försök efter sommaren. Blir vi garvida nu så är det en bonus. Svårt att få till de där exakta tillfällen just nu när vi inte är sambos. Så inget tokräknande men kommer nog ändå bli lite nojig innan mens mm.

• Lectin

Låter sunt Lia_78! Och väldigt skönt avslappnat! Önskar jag kunde ha mer av en sådan inställning!

• mammave

Ja, här har vi paus efter min konstiga mens denna månad. Vill ändå undvika jul. Men har fått orangea flytningar igår. Vad kan det vara?! Kan det bero på influensan jag har? Äter penicillin sen igår pga återkommande feber.

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea