• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Lectin

Iskristall: Ska jag utgå från mig själv så är det bara slarv och glömska. Har glömt uppdatera BIM-tråden! Men nu är det gjort.

Skumt mammave! Ingen aning om vad det kan vara. Kom det när du började med antibiotikan eller före?

• Iskristall

Hej, nu har mensen kommit...igen Nu kommer vi ta paus för att förhoppningsvis sätta igång igen i maj.

Men kommer fortsätta läsa i tråden och följa er andra.

• mammave

Iskristall: beklagar

Verkar vara många som hoppar över denna månad.

Varför inte förrän i maj, Iskristall?

• Iskristall

Mammave: Händer förmodligen saker i april som sätter käppar i hjulet för oss i barnverkstan. Och sen i maj ska vi på utredning om inte "sakerna" sätter käppar i hjulet för det med så vi får skjuta upp det. Men hur som så blir det en paus nu.

Tack mammave!

• Lectin

Skrutt också Iskristall! Håller tummarna för att "sakerna " inte ställer till det mer än nödvändigt Och att utredningen visar på något lättåtgärdat.

Jag har startat med tabletterna för att få mens så jag är på sätt och vis inne i nästa cykel nu.

• VeronikaK

Hej tjejer. Har fortsatt att följa tråden och hållit tummarna, kanske att jag någonstans kände på mig att jag skulle komma tillbaka. Fick missfall i dag, i v.14. Var inte beredd på det och hade precis berättat på jobbet. Skulle ha berättat för barnen i helgen men nu gör vi inte det, ingen ide att skapa drama runt något. Vet ju inte om det blir någon nästa gång för mig heller, med tanke på min ålder. Känns så konstigt att behöva ställa om så pass sent... Men håller tummarna för er!

• Lectin

Åh nej VeronikaK! Jag beklagar verkligen! Förstår att du blev chockad. Så dags tror man ju att den värsta osäkerheten är över...

• Iskristall

VeronikaK: Fy vad jobbigt för er! Stor kram!

Tack för omtanken Lectin! Hoppas du får mens fort så ni kan sätta igång med nytt försök! Lycka till!

• mammave

Men nej! Fy vad jobbigt, Veronika Om det är ngn tröst så brukar många plussa snabbt efter mf. Lider med dig, vet hur det känns <3 Kram

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea