• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Brinkly
    emjh skrev 2015-09-06 18:54:44 följande:

Nej det tror inte jag heller, men eftersom de billiga stickorna visar plus så tror jag det stämmer i det här fallet. :)

Jag gjorde exakt samma sak. Där fanns två streck trots neg på den digitala displayen. Efter två dagar till testade jag med ett vanligt cb och då två streck fast fortfarande svagt. Efter två dagar till testade jag med digitalt och fick gravid v 2-3!

Hoppas det är samma för dig!
  • emjh
    Brinkly skrev 2015-09-06 21:49:34 följande:
    Jag gjorde exakt samma sak. Där fanns två streck trots neg på den digitala displayen. Efter två dagar till testade jag med ett vanligt cb och då två streck fast fortfarande svagt. Efter två dagar till testade jag med digitalt och fick gravid v 2-3!

Hoppas det är samma för dig!
    Glad
  • Fsake
    Lectin skrev 2015-09-06 12:20:15 följande:
    Ja det lilla hoppet envisas och lever än. Det har inte dragit igång på riktigt än. Jag blöder hyfsat sparsamt och har i princip ingen mensvärk. Den brukar komma i samma stund som blodet. Jag tar ett test på tisdag innan jag börjar med Letrozol.
    Håller tummarna för att den håller sig kvar!!
  • Lectin

Helt blankt idag och mitt i en rätt normal mens så idag påbörjade jag nästa tablettrunda.

• Fsake
    Lectin skrev 2015-09-08 08:14:40 följande:

Helt blankt idag och mitt i en rätt normal mens så idag påbörjade jag nästa tablettrunda. smile4.gif

Oh no!! Nytt försök då..trist!

Jag har äl fre/lör så vi hoppas det tar sig denna gång
  • VeronikaK
    Lectin skrev 2015-09-08 09:14:40 följande:

Helt blankt idag och mitt i en rätt normal mens så idag påbörjade jag nästa tablettrunda.

Tråkigt. Hoppas att den "ökade" chansen efter tidiga missfall kan hjälpa till att öka chanserna nästa gång.
  • Lectin
    VeronikaK skrev 2015-09-09 08:16:34 följande:

Tråkigt. Hoppas att den "ökade" chansen efter tidiga missfall kan hjälpa till att öka chanserna nästa gång.

Tack för pepp! Det hoppas jag också!
  • GrönaDruvan

Hej alla!
    Då är man i Turkiet och beräknad mens var på söndag...men nä...här dyker vi upp på onsdagen och förstör semestern!! Litar inte det minsta på den här appen längre. Nu ska jag köra äl stickor från tisdag när jag är hemma!!

• Lectin
    GrönaDruvan skrev 2015-09-10 21:00:37 följande:

Hej alla!

Då är man i Turkiet och beräknad mens var på söndag...men nä...här dyker vi upp på onsdagen och förstör semestern!! Litar inte det minsta på den här appen längre. Nu ska jag köra äl stickor från tisdag när jag är hemma!!

Nää vilket skit! :@

Ta ett glas vitt vid poolen och peppa för nästa runda i mitt eminenta sällskap!
  • VeronikaK

Hur går det för er?

För min del ordnade det sig med den bortresta maken men det verkar inte ha spelat ngn roll - bara ett par dagar efter äl känner jag hur PMS-hormonet börjar rusa uppåt. Det måste ju vara rekord t.o.m för att vara jag. ;) 

Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea