Lectin skrev 2015-10-10 14:08:44 följande:
Hallå i tråden!
Jag märker att jag har vääääldigt svårt att tro på och acceptera att det äntligen faktiskt kanske skulle vara något på gång här. Jämfört med tidigare graviditeterna då jag genast när jag plussat kastade mig in i glädje och framtid så håller jag emot enormt den här gången. De senaste typ 18 månaderna har min identitet här varit en tant som försöööööker få en trea. Nu ska jag plötsligt byta till stämpeln gravid. MEN jag har inte fått någon blödning, hugg och kramper i tjejmagen håller i sig och brösten sväller och ömmar. Så sakteliga landar jag i att det kanske rent av är vår tur nu. Jag har vågat boka tid för ultraljud i v8 (2 november) och börjat fundera på vilken bm jag ska välja. Jag bävar för illamående och funderar över vilket småsnacks som kommer fungera den här gången. Och jag börjar höra ett litet svagt jubel inombords.
Jag kommer fortsätta följa er och titta in här då och då även om det inte blir lika regelbundet som hittills. Ingen blir gladare än jag om tråden lever vidare och kan vara ett stöd för fler både i valet och funderingar kring OM det ska bli en trea och i kampen för plusset. Kram och enormt stort tack för det stöd och den tröst alla i tråden varit för mig.
Håller alla tummar för sig att allt går bra! Det är verkligen din tur
Jag hoppas att oktober är vår andras månad. Mitt sjätte försök nu vilket känns som en evighet.. Jag har inte tempat eller tagit ältester denna månad utan bara kört på kring äl när maken varit hemma. Lite jobbigt när han är iväg just kring äl!
Bim i helgen tror jag.