• Lectin

Pratsjuk 35+ försöker få en trea

Jag: 37 år, två barn (snart 6 resp. 3,5 år), gift, har PCO och EDS och har haft lite stök med att få till nummer ett och två. Nu har jag däremot egen ägglossning så vi försöker på egen hand att få till en trea!

Just nu: har förstås ingen uppenbar ägglossning den här månaden. Hade kanske eventuellt äl i helgen (17/8) men är osäker. Analyserar symtom för glatta livet och väntar ivrigt på att två veckor ska passera så att jag ändå kan få testa!

Befinner du dig på något sånär samma plats i livet? Talk to me!

• Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea
  • Fsake
    Iskristall skrev 2015-10-23 15:47:10 följande:

Hej tjejer!

Vi ska starta med ivf i slutet på november om allt går som det ska. Jag önskar er lycka till och tänker att jag inte kommer vara så mycket i tråden. Men kommer nog inte kunna låta bli att läsa om era öden och plussande då och då!

Stort lycka till!!
  • Fsake

Tack för peppen tjejer!

Ja vi kör på här och jag tempar nu också blir det så blir det, fast helst nu snart ;)

Äl nästa helg :)

• Lectin
    Iskristall skrev 2015-10-23 16:47:10 följande:

Hej tjejer!

Vi ska starta med ivf i slutet på november om allt går som det ska. Jag önskar er lycka till och tänker att jag inte kommer vara så mycket i tråden. Men kommer nog inte kunna låta bli att läsa om era öden och plussande då och då!

Håller alla tummar för er! <3
  • Iskristall
    Lectin skrev 2015-10-23 22:54:19 följande:
    Håller alla tummar för er! <3
    Tack Lectin! Och ännu ett lycka till för er nu! Kram
  • Fia14

Lycka till Iskristall och alla andra!

Själv ska jag på semester 2 veckor och sedan jobbresa 1vecka så jag kommer kanske inte att kunna gå in i tråden på ett tag.

Hoppas på glada nyheter när jag är tillbaka!

• Lectin
    Fia14 skrev 2015-10-26 14:58:25 följande:

Förresten, hur mår du Lectin? Varit på någon första koll?

Blörk... Illamående och trötthet på plats Jotack! Ingen koll än. Har varit på hälsosamtal på mvc och har tid för tidigt ultraljud om en vecka prick.
  • Royalle

Jag är inte så pratig i tråden men jag tittar in då och då. Jag har väntat på att kroppen ska komma igång ordentligt efter förlossningen och nu så har jag äntligen ägglossning enligt stickorna, så nu kör vi! 

Kon phenela o cacipe, musaj leske te thol pesko punrro and'e kakali.
  • Fsake

Hur går det för alla? Jag hoppas jag hade äl i söndags ( tempen har gått upp lite). Bim den 15/11.

• Gamlamamman
    Fsake skrev 2015-11-05 12:08:21 följande:

Hur går det för alla? Jag hoppas jag hade äl i söndags ( tempen har gått upp lite). Bim den 15/11.

Går inte bra här iaf. Skräpmensen kom igår. Nästa bim i dec. :/

Lycka till! Hejar på att det gått vägen för er.
Svar på tråden Pratsjuk 35+ försöker få en trea