• trolls

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

En fortsättning på tråden ?Vi med bf i april 2015?.
    Här kan vi börja om från början och lämna påhopp osv. bakom oss och fokusera på att vi faktiskt väntar barn =)
    Självklart får man skriva om oro osv., men det behöver inte blir en tråd som bara handlar om negativa saker =)
    ?VI VÄNTAR BARN I APRIL INTE MISSFALL NU?
  • Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
  • Bell13
    madde10 skrev 2014-09-11 11:09:58 följande:

Nu har jag varit på ultraljud och det gick jättebra! En liten klump med tickande hjärta. Trodde jag var 9+4 men var i 9+0. Så himla glad och lättad. Lätt värt 600 kr :)

Grattis vad skönt för dig :)
  • Bell13
    tinifini skrev 2014-09-11 12:33:44 följande:

Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.

Har brösten blivit mindre? När jag haft missfall har brösten blivit mindre på några dagar.

Är du i v 11 nu?
  • JhjärtaK
    Josephine92 skrev 2014-09-11 12:35:06 följande:

Någon mer med näsblod? Ingen förkylning bara plötsligt näsblod

Det var ett av mina första "symptom" faktiskt på att jag var gravid . Väldigt vanligt att slemhinnorna i kroppen blir mer lättblödande under graviditeten så inget att oroa sig över även om det är mindre trevligt såklart.
  • Madelen b

Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.

Mina bröst är olika från dag till dag! Avvakna så ska du se att dem är ömma snart igen.
  • Madelen b
    Krabban skrev 2014-09-10 20:05:42 följande:

Hej!
    Tänkte bara berätta att jag tyvärr fick missfall. Känns så obeskrivligt sorgligt och ledsamt. Jag lämnar nu denna tråd men vill önska alla er en fin graviditet och ett fantastiskt 2015 med bebis och mys!

Usch känner med dig!! Lycka till med allt!! ????
  • Anonym

Det är samma här. Hade jätteont i någon vecka och sedan försvann det plötsligt. Har inte haft ont alls sedan dess. Är inte orolig för det dock då illamåendet och tröttheten fortfarande är kvar. Brösten har väl precis som allt annat sina tillväxtperioder.
  • emmasdag

[quote=73973378][quote-nick]tinifini skrev 2014-09-11 12:33:44 följande:[/quote-nick]Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v

Mina symptom varierar från dag till dag. Så jag njuter när jag mår bra :) Tror verkligen inte du behöver oroa dig! Va glad sålänge du mår bra!

• tinifini

Tack för era svar, känns lite lugnare Ja man borde verkligen njuta när man mår bättre, ska försöka sluta noja???? Ta hand om er nu flickor!

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)