En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Nu har jag varit på ultraljud och det gick jättebra! En liten klump med tickande hjärta. Trodde jag var 9+4 men var i 9+0. Så himla glad och lättad. Lätt värt 600 kr :)
Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.
Någon mer med näsblod? Ingen förkylning bara plötsligt näsblod
Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v 11.
Hej!
Tänkte bara berätta att jag tyvärr fick missfall. Känns så obeskrivligt sorgligt och ledsamt. Jag lämnar nu denna tråd men vill önska alla er en fin graviditet och ett fantastiskt 2015 med bebis och mys!
Mitt inlägg ovan ...
[quote=73973378][quote-nick]tinifini skrev 2014-09-11 12:33:44 följande:[/quote-nick]Hej, tänkte höra med er ang brösten, jag har haft jätteont i brösten, svullna och varma. Men över en natt så bara det försvann. Jag är jättenojig nu att det ska vara missfall på G. Mår fortf illa men lite bättre- har köpt seaband och dom funkar bra. Har även haft ont i ryggen- allra längst ner vid svanskotan och ut i skinkorna.. Känner ni igen det? Ska på VUL på måndag men fy vad nervös jag är.. Har haft mf tidigare i v
Mina symptom varierar från dag till dag. Så jag njuter när jag mår bra :) Tror verkligen inte du behöver oroa dig! Va glad sålänge du mår bra!
Tack för era svar, känns lite lugnare Ja man borde verkligen njuta när man mår bättre, ska försöka sluta noja???? Ta hand om er nu flickor!
Jag är så sjukt sugen på att börja köpa saker till bebisen hit hem, haha någon mer än bara jag?