En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Nu har jag nått v 10, känns så bra!
Jag ska på inskrivning och tidigt ul på torsdag. Som jag längtar!
Jag skrev tidigare att jag undrar vad jag åkt på eftersom det är något märkligt med kisseriet. Jag hoppas på att bm ringer idag och säger att urinodlingen var positiv. Vore skönt att kunna ordna allt detta med hjälp av enkla antibiotikatabletter.
Jag är också illamående på eftermiddagar och kvällar. Lergigan comp har fungerat sådär men märkte igår att om jag tog en tablett vid 16 tillsammans med en smörgås så fungerade det bättre än om jag väntade tills middag med att ta tabletten. Glömde tyvärr burken hemma idag så kan inte ta någon tablett förrän efter jobbet och då är det nog kört tyvärr.
Jag däckar när jag lägger dottern vid kl 19.45, vaknar sedan till vid kl 21 och går och lägger mig i min egen säng och sover sedan till kl 06 (med kisspauser varannan timme, pust!).
Underbar morgon. Hare sovit ca 3-4 tim, två nätter i rad. Ena sonen har varit ledsen i natt och haft lite feber. Natten innan var v på kräftskiva, så då får man ju skylla sig själv att man inte åker hem i tid, haha. Klockan är 10 och frukosten ä snart avklarad. Fick spy i morse igen, så äter senare frukost, så jag slipper få upp den, blä.
Men, jag går in i v 12 idag =) Tur att något är positivt i alla fall =)
Nu har jag nått v 10, känns så bra!
Jag ska på inskrivning och tidigt ul på torsdag. Som jag längtar!
Jag skrev tidigare att jag undrar vad jag åkt på eftersom det är något märkligt med kisseriet. Jag hoppas på att bm ringer idag och säger att urinodlingen var positiv. Vore skönt att kunna ordna allt detta med hjälp av enkla antibiotikatabletter.
Går in i vecka 9 idag 8+0!
Mitt morgonillamående verkar ha avtagit på senaste vilket känns jätteskönt, och är till och med frivilligt vaken så här dags så verkar inte vara så trött längre heller! Men nu kommer perioden då jag spyr av nästan allt.. Förra graviditeten spydde jag för jag såg ett hårstrå i smörpaketet eller för att skinkan hade en sena. Idag höll jag på att spy för jag lyfte upp en gammal brödbit/smula från golvet och det var en dammtuss på! Spydde inte för jag hade inget i magen att spy upp då än haha.