• Hamburgartjuven

Experimentell anal onani

Hej!

Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

• Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Anonym (Strap)

Har strappat ett rätt stort antal grabbar. Det och andra anallekar (på grabb) triggar mig otroligt mycket. 

Har nu träffat en man som mer eller mindre blev våldtagen som 16-17-åring. När han berättade det så blev det någon konstig spärr i min skalle och jag klarar inte ens av att fråga honom om jag får leka med hans fantastiska anus. Än mindre ens prova. Men jisses, som jag längtar. 

• Anonym (*.*)
    Ni som använder buttplugg. Använder ni bara den vid sexakten eller kan det hända att ni pluggar-in och går runt med den under dagen. Är själv lite nyfiken på ämnet men inte kommit så långt än.
  • Hamburgartjuven

Använder mina pluggar som dildos. Ofta är de ju lite bredare och att Knulla sig med en plugg gör att man öppnar sig och känner sig geomkörd på ett annat sätt än med dildos. Själv har jag som mest legat med en plugg i mig en knapp timme medan jag sett porr för att se vad det gav... Det blev så torrt (analen säger ju upp vätska) att jag tyckte det var sådär. Inte något jag gjort om.

• Anonym (aldrig provat)
    Hamburgartjuven skrev 2016-03-20 06:56:47 följande:

Mot ovanligt ned bajs. Prostatan sitter ca 4 cm in i ändtarmen. Bajs finns i ändtarmen bara när man bajsar... Annars finns det högre upp innanför den inre ringmuskeln. Vill man ha anala lekar där man tar sig innanför den så får man nog skölja först eller räkna med lite brunt på toppen. Men det krävs oerhört mycket erfarenhet för att passera inre ringmuskeln

Inre ringmuskel!? Hur långt upp sitter den då? 

Är det alltid helt bajsfritt nedanför den? Uppenbarligen inte på tjejen jag hade analsex med. Hela kuken var brunkletig efter analsexet. Den enda gång jag provat.
  • Hamburgartjuven

I så fall var hon skitnödig när ni knullade eller så har du lång kuk och gick högt upp men det är inte många nybörjare som inte får rejält ont då. Den sitter 12-15 cm upp så de flesta kukar når ju dit så vet man inte vad man gör kan det ju bli lite kladd. Men även när jag går förbi inre ringmuskeln är det oftast inget bajs där. Kanske lite lite kan komma ibland men det gäller att veta när man ska leka. Kost utan för mkt kolhydrater är också bra. Kolhydrater ger kladdig seg avföring.

• Anonym (aldrig provat)

Nu har jag provat. Visserligen inget bajs på fingret, men det kändes heller inget särskilt skönt. Mest som att vara lite bajsnödig. Provade olika djup och massera på olika ställen med långfingret, fokuserade på uppsidan (alltså in mot kroppen) för det är väl där man kommer närmast prostatan? Hela långfingrat inne (ca 8cm), till andra leden (ca 5 cm) och även längre ut på ca 3-4 cm. Ingenstans kändes det särskilt skönt. Har jag missat nåt?

• Ben66

Jag använder en sk G punktstav med vibrator för att massera prostatan.
    Min dröm är att bli påsatt av en kvinna som bär en strapon. Min fru gillar inte anala lekar, så jag smyger med detta.
    Är man rädd för att få bajs på leksaken så är det bara att sätta på en kondom.

• Tonytoba

Jag älskar min Nexus Excel prostata stimulator!
    Finns inget bättre än den här! Den masserar även mellangården, helt fantastiskt och det blir en helt annan orgasm. Köpte min här http://bit.ly/1NpkXjr

skrolla ner på sidan så ser du hur den ser ut! Får galet skön orgasm när jag blir sugen och masserad med den.

• Anonym (Nyfiken)
    Hamburgartjuven skrev 2014-09-03 21:50:03 följande:
    Nja, vi som testat vet att det är en vetenskap

Själv har jag kommit fram till att jag kan få tre typer av orgasmer. Här kommer de i favoritordning.

1) fisringsorgasm :-P

Onanerar runt analöppningen, öppnar och stänger ringmuskeln, värmer upp länge och sen kör jag helt ut, in precis innanför ringen och helt ut. Översatt till porr blir det åt "gaping"-hållet. Blir normalt inte helt styv men måste runka lite för att komma.

2) helkroppsorgasm

Börjar med fisringsuppmjukning, går sen över till att rida en dildo på 25x4-4,5 cm djupt. Kommer då bara genom att hålla i min helt slaka kuk. Kommer som i en febertopp. Är fysiskt som ett hårt gympass.

3) prostataorgasm

Att knulla sig själv med en dildo som "ett vanligt knull" och därmed återkommande pumpa mot prostatan. Har fullt stånd när jag kommer...

Troligtvis är jag kass på detta och behöver bättre leksaker.

... Kvar att uppleva finns bland annat att få prostataorgasm utan att röra vid kuken alls...

Hur är dessa orgasmer jämfört med de du får av ett samlag med frun?
Svar på tråden Experimentell anal onani