• Hamburgartjuven

Experimentell anal onani

Hej!

Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

• Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Anonym (Anal lover)

Är en man på ca 38 år.

Började med anal onani för ca 18 år sen. Först var det fingrar och sen köpte jag min första dildo. Den var utan sugpropp och upptäckte ganska snart att en med sugpropp skulle vara praktiskt. Då blev det denna. www.mshop.se/samson-s-delight-dildo.html

Den använde jag i några år och använder den fortfarande men jag ville även ha lite mer utmaning. Då köpte jag en större och även den med sugpropp. Hittar tyvärr ingen länk till den men den är ca 27 cm lång och ca 6 cm i diameter på det tjockaste stället. Det är den jag använder mest nu för tiden. Helt underbart att sätta fast den i golvet och rida på den! På stolar är också en höjdare! Sätter även fast den på toastolen och kan på så sätt ta den bakifrån.

Nu skulle jag vilja ha lite mer utmaning och funderar på att köpa en större. Denna lockar och jag köper nog den snart. www.sinful.se/doc-johnson-dick-rambone-xxl-dildo

• KM36

Jag har 4 varianter som jag använder
    En P-punkt stimulator
    En vibratorplugg
    En grov plugg och en vibratordildo i "mellastorlek"
    Använder olika beroende jag har lust med, ärväldigt olika i känsla.
    Använder pluggar och dildo på cam4 för att visa upp.
    Det är väldigt upphetsande att andra ser och kommenterar...

• Hamburgartjuven

Köpt en Rude Boy... Lekt en gång och fick i mig 2,5 av 3 kulor... Ganska "pilligt" jämfört med en dildo. Någon som vet någon dildo med grovt ollon (4-6 cm) och smal "kuk" (2-4 cm)?

Fler analonanister här? Skriv!

• Anonym (aldrig provat)
    KM36 skrev 2015-04-17 08:49:41 följande:

Jag har 4 varianter som jag använder
    En P-punkt stimulator
    En vibratorplugg
    En grov plugg och en vibratordildo i "mellastorlek"
    Använder olika beroende jag har lust med, ärväldigt olika i känsla.
    Använder pluggar och dildo på cam4 för att visa upp.
    Det är väldigt upphetsande att andra ser och kommenterar...

Vad är en P-punkt stimulator?
  • Anonym (aldrig provat)

Kommer det inte en massa bajs när man håller på? Fingrarna och dildos som blir bajsiga?
    Har haft analsex bara en gång med en tjej, och då blev kuken helt brun av hennes bajs. Tycker det är rätt äckligt. Skulle gärna prova ge mig prostata orgasm, men drar mig för ev. bajsklegg.

• 100kgpappa
    Anonym (aldrig provat) skrev 2016-03-20 02:34:24 följande:

Kommer det inte en massa bajs när man håller på? Fingrarna och dildos som blir bajsiga?

Har haft analsex bara en gång med en tjej, och då blev kuken helt brun av hennes bajs. Tycker det är rätt äckligt. Skulle gärna prova ge mig prostata orgasm, men drar mig för ev. bajsklegg.

Då har du haft otur. Har någon form (fingrar, kuk, leksaker) av analsex med mun fru varje vecka, och det är ytterst sällan nått problem med avföringsrester.

Så testa på, om du är nyfiken.
  • Hamburgartjuven

Mot ovanligt ned bajs. Prostatan sitter ca 4 cm in i ändtarmen. Bajs finns i ändtarmen bara när man bajsar... Annars finns det högre upp innanför den inre ringmuskeln. Vill man ha anala lekar där man tar sig innanför den så får man nog skölja först eller räkna med lite brunt på toppen. Men det krävs oerhört mycket erfarenhet för att passera inre ringmuskeln

• Anonym (Jag)

Hej, jag är en tjej som brukar leka analt själv. Min kille vill/kan inte knulla mig i baken så som jag skulle önska, så jag brukar göra det själv (medan jag fantiserar om att det är hans kuk, där bak) Jag använder mest en buttplugg, men gillar bäst en dildo jag har. Den är bara så grov att jag undviker att köra in den, efter en lek med den är jag uttänjd i flera dagar!! Men den är mer lik en riktig kuk. Buttpluggen är ganska tråkig, men helt ok skön. Min kille har en gång tryckt in den i mig, men det är mer än ett år sen... Suck...

Svar på tråden Experimentell anal onani