Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:26:30 följande:
Nu har jag t o m provat köpa en enkom prostata stimuleringsgrunka som man stoppar upp i röven.
Man vill ju inte gå miste om den fantastiska prostataorgasmen folk pratar om...
Men tyvärr, inget sensationellt. När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.
Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.
Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?
Kräver träning med rätt leksak och när du lyckas kommer du till en helt ny sexvärld.
Glöm prostata prylar för det som gäller är en riktig skråvlig o hård dildo som får pumpa rejält i dej så att du får sammandragningar och då behöver du inte pricka prostatan.
Just nu använder jag en godis sprayflaska för 20kr utformad som en rad av 4,5cm kulor som ger klart intensivare känsla än alla mina dildos.
Vilken orgasm pratar vi om sen?
Jag harhar 3 olika typer. Jag brukar få prostatautlösning 3-4 gånger sen mycket intensivare sprutorgasm med mycket sekret likt tjejenrnas 2gånger och sist vanlig spermaorgasm men då får jag hjälpa snorren med min massageapparat eftersom snorren är slak trots otrolig kåthet.
Att köra leksaken själv är mindre bra så låtnågon annan knulla dej el en maskin.