• Hamburgartjuven

Experimentell anal onani

Hej!

Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

• Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Mr jonsson
    Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:58:15 följande:

Eftersom det inte var bättre orgasm än vanligt runk, för att inte tala om riktigt sex med en kvinna, så fattar jag inte varför jag ska fortsätta försöka.

Om det inte är något jag missat och gjort fel.

Har ni sett på porrfilm när kvinnor får tex sprutorgasm och bara ligger och skakar?

Så stark orgasm får även jag med spasmer som jag aldrig uppnått vid vanligt knull. Har experimenterat på egen hand med div prostata leksaker men jag har en juckande knullmaskin med dildo på som får knulla mej och den slår allt med hästlängder. Det är så najs att jag bara måste testa en riktig livs levande snorre nu även om det är ett nervpirrande steg.
  • Anonym (Nyfiken)
    Mr jonsson skrev 2017-04-09 01:54:51 följande:
    Har ni sett på porrfilm när kvinnor får tex sprutorgasm och bara ligger och skakar?

Så stark orgasm får även jag med spasmer som jag aldrig uppnått vid vanligt knull. Har experimenterat på egen hand med div prostata leksaker men jag har en juckande knullmaskin med dildo på som får knulla mej och den slår allt med hästlängder. Det är så najs att jag bara måste testa en riktig livs levande snorre nu även om det är ett nervpirrande steg.
    Det låter fantastiskt. Hur ofta får du sådana orgasmer?
  • Mr jonsson

Ibland bara men ligger i hårdträning för att lyckas jämt.

Har provat lite olika leksaker men denna tycker jag är helt suverän.

Real Rapture - Bluster - 23cm - på tradera

Jag måste köpa en ny snart

• Hamburgartjuven

Självklart tar det lite övning innan man kan,få helkroppsorgams... Det är det värt. Som jag minns det var mina första vanliga knull inte särskilt sköna ????

• Anonym (Baksug)

Har nu köpt några fler leksaker att ha där bak. Det är häftigt att när man är ensam hemma gör hushålls sysslor klä sig i tex tajta badbyxor som håller kvar tex dildo så att den inte hoppa ut helt och då och då stanna upp knulla mot en vägg, stol o hand. Eller bara sätta fast sugproppsdongen på något och bara ligga o småjucka medan man tittar på tv typ. Men att man till sist avslutar intensivt med en skön orgasm.

• Anonym (M35)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:26:30 följande:

När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.

Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.

Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?

Håller med, det gör lite ont skönt att komma åt prostatan men när du masserar den, rinner det inte sperma ur dig då? LIksom mjölkas ur dig och inte sprutar så där skönt som det kan.

Har dock kännt, sista gången jag red en dildo att det blev skönare och skönare men jag kunde inte komma. Dildon är typ 15cm lång och inte så grov,det känns som jag skulle vilja ha något grövre och längre här. :) vilket fall, jag skulle vilja ha en analorgasm och allra helst, en analorgasm och att det är tjejen som ger mig en med en strapon. :)

Kommer nog fortsätta försöka tills jag lyckas.
  • Mr jonsson
    Anonym (M35) skrev 2017-07-15 08:53:57 följande:

Håller med, det gör lite ont skönt att komma åt prostatan men när du masserar den, rinner det inte sperma ur dig då? LIksom mjölkas ur dig och inte sprutar så där skönt som det kan.

Har dock kännt, sista gången jag red en dildo att det blev skönare och skönare men jag kunde inte komma. Dildon är typ 15cm lång och inte så grov,det känns som jag skulle vilja ha något grövre och längre här. :) vilket fall, jag skulle vilja ha en analorgasm och allra helst, en analorgasm och att det är tjejen som ger mig en med en strapon. :)

Kommer nog fortsätta försöka tills jag lyckas.

Det är svårt att få en äkta pumpande sperma orgasm av bara en dildo då även pitten alltid är slak vid analknull och tydligen är detdet vanligt. Jag har ochså en rejäl uppblåsbar plugg med vibrator som övergivit, däremot ar jag tidigare rekomenderat real rapture 23cm men nu har jag tillverkat en egen dong typ en stav med bollar som ger en klart intensivare penetration.

Jag Anser att jag kan få 3 typer av orgasmer analt. Prostata sekret 2-3gånger är enkelt. Sen kör jag vakumpump på snorren och får kanske 2 sk kvinnliga sprutorgasmer när anus krampar då det sprutar en stor mängd transparant slemmig vätska. För att avsluta tar jag en massageapparat på pitten och jag får en vanlig orgasm. Den sista är svårast då när den kommer går det väldigt tungt i rumpan. Men med korta brutstarka starka juck funkar det o blir väldigt skönt.
  • Anonym (Baksug)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:26:30 följande:

Nu har jag t o m provat köpa en enkom prostata stimuleringsgrunka som man stoppar upp i röven.

Man vill ju inte gå miste om den fantastiska prostataorgasmen folk pratar om...

Men tyvärr, inget sensationellt. När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.

Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.

Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?

Kräver träning med rätt leksak och när du lyckas kommer du till en helt ny sexvärld.

Glöm prostata prylar för det som gäller är en riktig skråvlig o hård dildo som får pumpa rejält i dej så att du får sammandragningar och då behöver du inte pricka prostatan.

Just nu använder jag en godis sprayflaska för 20kr utformad som en rad av 4,5cm kulor som ger klart intensivare känsla än alla mina dildos.

Vilken orgasm pratar vi om sen?

Jag harhar 3 olika typer. Jag brukar få prostatautlösning 3-4 gånger sen mycket intensivare sprutorgasm med mycket sekret likt tjejenrnas 2gånger och sist vanlig spermaorgasm men då får jag hjälpa snorren med min massageapparat eftersom snorren är slak trots otrolig kåthet.

Att köra leksaken själv är mindre bra så låtnågon annan knulla dej el en maskin.
  • Hamburgartjuven
    Anonym (Baksug) skrev 2017-08-16 01:47:42 följande:

Kräver träning med rätt leksak och när du lyckas kommer du till en helt ny sexvärl

Vilken orgasm pratar vi om sen?

Jag harhar 3 olika typer. Jag brukar få prostatautlösning 3-4 gånger sen mycket intensivare sprutorgasm med mycket sekret likt tjejenrnas 2gånger och sist vanlig spermaorgasm men då får jag hjälpa snorren med min massageapparat eftersom snorren är slak trots otrolig kåthet.

Jag är snart där... Prostataleksaker funkar för mig men en hårdare leksak som någon annan använder är det jag insett själv också tar mig hela vägen dit. Det är framförallt den blöta sprutorgasmen som kommer ibland men bara som två tre korta ljusa sprut.

En lite nackdel är att det blir svårt att vilja ha vanlig orgasm bara...
  • Mr jonsson
    Hamburgartjuven skrev 2017-08-16 06:29:51 följande:

Jag är snart där... Prostataleksaker funkar för mig men en hårdare leksak som någon annan använder är det jag insett själv också tar mig hela vägen dit. Det är framförallt den blöta sprutorgasmen som kommer ibland men bara som två tre korta ljusa sprut.

En lite nackdel är att det blir svårt att vilja ha vanlig orgasm bara...

Grattis! !

För mej är prostatasatsen krämvit som sperma men den bara rinner skönt fram medan spermaorgasm pumpar fram.

Sprutorgasmen påminner om prostataorgasm men bättre och sprutet är transparant o slemigt . Detta sker näri jag använder vakuum pump och blir intensivt tagen där bak med sammandragning. Pumpen fångar praktiskt upp sprutet och är nog halvdecilitern men ev kan det komma mer om jag bara klarar härda ut den intensiva kännslan i röven och ge fan i o stänga av maskinen.

För vanlig orgasm sträcker jag antingen på benen eller drar dom högt upp och givetvis med rövknullning o vibrator på snorren igång
  • Anonym (Uppskattar analt)

Intressant att läsa alla inlägg. Jag är kille och 25 år som utforskat analen sedan jag var typ 17. Jag brukar börja med att smeka anus och värma upp med att stoppa in 1-2 fingrar i rumpan. Senare blir det ofta en mindre analplugg som jag låter sitta inne en stund. När jag känner mig tillräckligt uppvärmd brukar jag använda mig av en rudeboy, för att simulera prostatan. Det krävs en viss teknik för att föra in rudeboy i analen, men när den väl sitter på plats är orgasmen inte långt borta!! Ända som behövs är att runka.

Detta är mitt sätt för att få dem kraftigaste orgasmerna ????

Svar på tråden Experimentell anal onani