• Hamburgartjuven

Experimentell anal onani

Hej!

Vi behöver en tråd för oss som experimenterar med anal onani. Män, kvinnor eller transgender spelar ingen roll.

Här diskuterar vi metoder, hjälpmedel, erfarenheter, orgasmtekniker et.c. Men det ska vara onani (även om den får vara gemensam)

Homofober, religiösa fanatiker och andra konservativa får gärna hoppa över att komma med debattinlägg och förmaningar.

• Svar på tråden Experimentell anal onani
  • Anonym (aldrig provat)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2016-03-23 22:19:24 följande:

Nu har jag provat. Visserligen inget bajs på fingret, men det kändes heller inget särskilt skönt. Mest som att vara lite bajsnödig. Provade olika djup och massera på olika ställen med långfingret, fokuserade på uppsidan (alltså in mot kroppen) för det är väl där man kommer närmast prostatan? Hela långfingrat inne (ca 8cm), till andra leden (ca 5 cm) och även längre ut på ca 3-4 cm. Ingenstans kändes det särskilt skönt. Har jag missat nåt?

Ni som e så erfarna rövrunkare, vad är det jag missar? Missar jag prostatan, eller har jag kanske mindre känsel i röven? (se mitt förra inlägg). Vill ge allt ett chans :)
  • Hamburgartjuven

Vanligt samlag är trevligt men inte alls lika intensivt.

För er som inte upplever någon sensation: glidmedel och dildo! Inga fingrar, det ger inte mig nåt heller.

• Anonym (Bikille)

Jag lekte med fingrar och sedan div. Vardagsföremål... I min ungdom. Men det blev bara några gånger om året, för jag skämdes varje gång massor.

När jag blev lite äldre så lekte jag med tjejens gamla avlagda dildo som hon inte gillade. Idag förstår jag det... den är hård o kass. Därefter så skaffade jag några buttpluggs. Tröttnade lite på dem (även om jag leker med dem ibland) och fastnade istället för rejäla jellydildos.

Nu är favoriten mr gelee (tror jag den hette), en relativt grov dong i jelly med omkrets på runt 17cm. Tror den är runt 25cm lång. Har aldrig tänkt på att den förmodligen passerat den inte ringmuskeln, men det brukar inte vara något större problem att bottna den.

Jag tycker det är mycket mycket skönare när tjejen tar över dongen, så jag bara behöver ligga och ta emot. Ju hårdare tempo desto bättre, när man värmt upp en del. Kombinerar nästan alltid med runk eller avsugning. Bara rent analstimuli känns nästan retsamt, kuken behöver sitt också. ..

Jag upplever att jag kommer mycket mer, och längre och kraftigare orgasmer än t.ex. vid vanligt samlag. Men variation förnöjer, brukar väl bli orgasm vid gemensam lek med min stjärt 1-2 gånger per månad.

Har testat med lite vibratorer och har försökt sig på lite mer klassiskt prostatamassage, men antingen så gör jag fel, eller så uppskattar jag det inte så mycket som en rejäl dong...

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Bikille) skrev 2017-02-16 22:02:00 följande:

Jag lekte med fingrar och sedan div. Vardagsföremål... I min ungdom. Men det blev bara några gånger om året, för jag skämdes varje gång massor.

När jag blev lite äldre så lekte jag med tjejens gamla avlagda dildo som hon inte gillade. Idag förstår jag det... den är hård o kass. Därefter så skaffade jag några buttpluggs. Tröttnade lite på dem (även om jag leker med dem ibland) och fastnade istället för rejäla jellydildos.

Nu är favoriten mr gelee (tror jag den hette), en relativt grov dong i jelly med omkrets på runt 17cm. Tror den är runt 25cm lång. Har aldrig tänkt på att den förmodligen passerat den inte ringmuskeln, men det brukar inte vara något större problem att bottna den.

Jag tycker det är mycket mycket skönare när tjejen tar över dongen, så jag bara behöver ligga och ta emot. Ju hårdare tempo desto bättre, när man värmt upp en del. Kombinerar nästan alltid med runk eller avsugning. Bara rent analstimuli känns nästan retsamt, kuken behöver sitt också. ..

Jag upplever att jag kommer mycket mer, och längre och kraftigare orgasmer än t.ex. vid vanligt samlag. Men variation förnöjer, brukar väl bli orgasm vid gemensam lek med min stjärt 1-2 gånger per månad.

Har testat med lite vibratorer och har försökt sig på lite mer klassiskt prostatamassage, men antingen så gör jag fel, eller så uppskattar jag det inte så mycket som en rejäl dong...

Tror du att det är prostatan som är central för njutningen också med denna teknik?
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-02-17 06:42:43 följande:

Tror du att det är prostatan som är central för njutningen också med denna teknik?

Ingen aning. Har bara gått på det som känns skönt
  • Anonym (aldrig provat)

Nu har jag t o m provat köpa en enkom prostata stimuleringsgrunka som man stoppar upp i röven.
    Man vill ju inte gå miste om den fantastiska prostataorgasmen folk pratar om...

Men tyvärr, inget sensationellt. När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.
    Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.

Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:26:30 följande:

Nu har jag t o m provat köpa en enkom prostata stimuleringsgrunka som man stoppar upp i röven.
    Man vill ju inte gå miste om den fantastiska prostataorgasmen folk pratar om...

Men tyvärr, inget sensationellt. När man kommer åt det jag tror är prostatan kan det kännas ganska mycket, ibland nästan lite ont men på ett intressant halvskönt sätt.
    Och har sett lite mer klar genomskinlig försats komma. Men man är ju tvungen runka kuken för att komma, och ingen skillnad på orgasmerna från som det alltid brukar vara. Trots att jag försökte simulera prostatan länge med grunkan innan jag runkade av mig.

Så ganska besviken. Var är den där fantastiska prostata orgasmen!?

Det kanske är som för kvinnor. Vissa får orgasm lätt, andra inte. Kanske en del behöver träna länge innan de sköna prostataorgasmerna kommer. Berätta gärna hur det fortskrider, om du känner någon förändring med tiden.
  • Anonym (aldrig provat)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-02-17 11:45:56 följande:
    Det kanske är som för kvinnor. Vissa får orgasm lätt, andra inte. Kanske en del behöver träna länge innan de sköna prostataorgasmerna kommer. Berätta gärna hur det fortskrider, om du känner någon förändring med tiden.
    Eftersom det inte var bättre orgasm än vanligt runk, för att inte tala om riktigt sex med en kvinna, så fattar jag inte varför jag ska fortsätta försöka.
    Om det inte är något jag missat och gjort fel.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (aldrig provat) skrev 2017-02-17 11:58:15 följande:
    Eftersom det inte var bättre orgasm än vanligt runk, för att inte tala om riktigt sex med en kvinna, så fattar jag inte varför jag ska fortsätta försöka.
    Om det inte är något jag missat och gjort fel.
    Nej, ger det inget så kan man ju hålla sig till "vanligt" .Jag tänkte bara att det kanske tar sig med tiden och att de underbara orgasmerna skulle komma längre fram om du är uthållig. Som sagt, jag har inte prövat själv, men jag är nyfiken på företeelsen. Jag tänker mig att jag har potential att kunna njuta av det, men jag har valt att avstå.
Svar på tråden Experimentell anal onani