Jag lekte med fingrar och sedan div. Vardagsföremål... I min ungdom. Men det blev bara några gånger om året, för jag skämdes varje gång massor.
När jag blev lite äldre så lekte jag med tjejens gamla avlagda dildo som hon inte gillade. Idag förstår jag det... den är hård o kass. Därefter så skaffade jag några buttpluggs. Tröttnade lite på dem (även om jag leker med dem ibland) och fastnade istället för rejäla jellydildos.
Nu är favoriten mr gelee (tror jag den hette), en relativt grov dong i jelly med omkrets på runt 17cm. Tror den är runt 25cm lång. Har aldrig tänkt på att den förmodligen passerat den inte ringmuskeln, men det brukar inte vara något större problem att bottna den.
Jag tycker det är mycket mycket skönare när tjejen tar över dongen, så jag bara behöver ligga och ta emot. Ju hårdare tempo desto bättre, när man värmt upp en del. Kombinerar nästan alltid med runk eller avsugning. Bara rent analstimuli känns nästan retsamt, kuken behöver sitt också. ..
Jag upplever att jag kommer mycket mer, och längre och kraftigare orgasmer än t.ex. vid vanligt samlag. Men variation förnöjer, brukar väl bli orgasm vid gemensam lek med min stjärt 1-2 gånger per månad.
Har testat med lite vibratorer och har försökt sig på lite mer klassiskt prostatamassage, men antingen så gör jag fel, eller så uppskattar jag det inte så mycket som en rejäl dong...