• Anonym (AttSeDödenIVitögat.)

ISIS delar ut flygblad utanför stora moskén på Södermalm.

"Utanför stora moskén på söder delar man ut information (med hjälp av bidrag) om att återupprätta kalifatet!"

twitter.com/Jonas1Olsson/status/506109226780196865/photo/1

Förmodligen har dessa galningar funnits i Sverige en längre tid, då bilden inte ser dagsfärsk ut. Vinterkläder och nakna träd vittnar om att bilden är tagen för minst ett halvår sedan.

För några dagar sedan hängde det en ISIS-flagga på en bro i Kalmar.

Idag gick SÄPO ut med att de lyckats avvärja två terrorplaner på Sverige.
    Så att ISIS är här, är det ingen tvekan om. Det är ett faktum.

• Svar på tråden ISIS delar ut flygblad utanför stora moskén på Södermalm.
  • Impetuous
    Anonym (AttSeDödenIVitögat.) skrev 2014-09-04 18:31:42 följande:
    Jag är också lite av en konspirationsteoretiker. Jag tror exempelvis att världen styrs av de ökända 13 familjerna (Bloodline), och de har ju sina tillhåll i den rikare delen av världen.
    Det är ju inte en slump att alla kändisar i Hollywood är judar.
    USA låg ju bakom 911, med al-Qaida som täckmantel. Så, ja, why not. Det kan ligga något i det.
    *host* "alla" kändisar i Hollywood är absolut inte judar.

Robert de Niro
    Al Pacino
    Francis Ford Coppola
    Tom Cruise
    Owen och Luke Wilson
    Gwyneth Paltrow
    Nicole Kidman
    Jennifer Lawrence
    Halle Berry
    mfl mfl
  • Impetuous
    Monroe skrev 2014-09-04 20:02:03 följande:
    ISIS är skapat av CIA, Mossad och MI6. De vill bara få rätt att fortsätta att ha västerländska krigsmakter i mellanöstern så att oljekällorna säkras och vapenindustrin göds.
    Men var de verkligen tvungna att ta ett redan existerande namn på en egyptisk gudinna?

• Anonym (HH)
    Impetuous skrev 2014-09-05 19:59:18 följande:
    *host* "alla" kändisar i Hollywood är absolut inte judar.

Robert de Niro
    Al Pacino
    Francis Ford Coppola
    Tom Cruise
    Owen och Luke Wilson
    Gwyneth Paltrow
    Nicole Kidman
    Jennifer Lawrence
    Halle Berry
    mfl mfl
    Näe alla de här tillhör någon annan skumt sekt googla de!
  • Gert

Helt sjukt att det är tyst om detta i massmedia.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Här delar ISIS ut information i Rinkeby.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Anonym (Ööh)
    Gert skrev 2014-09-06 10:17:59 följande:

Här delar ISIS ut information i Rinkeby.

Fast det står ju nej tack till kalifatet!! Lite rättvis får du vara!!
  • Gert
    Anonym (Ööh) skrev 2014-09-06 11:17:56 följande:
    Fast det står ju nej tack till kalifatet!! Lite rättvis får du vara!!
    Nej, så står det inte alls. Vart ser du det någonstans? Du menar kanske att det står tack där du nu finns ett ord på ca 10 bokstäver?
  • Gert

För övrigt har han en väst med en Hizb ut-Tahrir-flagga. Om du inte vet vad Hizb ut-Tahrir är för något kan du läsa om det på wikipedia. Kortfattat är det en islamistisk organisation som vill införa Sharialagar i samhället.

sv.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir

Gert skrev 2014-09-06 11:39:15 följande:

För övrigt har han en väst med en Hizb ut-Tahrir-flagga. Om du inte vet vad Hizb ut-Tahrir är för något kan du läsa om det på wikipedia. Kortfattat är det en islamistisk organisation som vill införa Sharialagar i samhället.

sv.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir

Vi har redan rett ut dessa olika organisationer i tråden och vi är relativt eniga om att det är samma sak-samma skit.
  • Anonym (Kia)

Nån rättvisa får det ju vara. Om nassarna har rätt att göra sig hörda så ska väl islam extremisterna också kunna få det.

• Gert
    Anonym (Kia) skrev 2014-09-06 15:37:59 följande:

Nån rättvisa får det ju vara. Om nassarna har rätt att göra sig hörda så ska väl islam extremisterna också kunna få det.

Skillnaden mellan dagens nazister och dagens islamister är att islamisterna vill döda alla otrogna. 
    Anonym (Kia) skrev 2014-09-06 15:37:59 följande:

Oh, my... Är du på riktigt eller? Du ser seriöst inte skillnaden mellan de olika grupperna? Förvånad
  • Anonym (Kia)
    Gert skrev 2014-09-06 15:41:28 följande:

Skillnaden mellan dagens nazister och dagens islamister är att islamisterna vill döda alla otrogna. 

Medans nassarna är så fredliga då, menar du? Ahaja, då fattar jag...
  • Gert
    Anonym (Kia) skrev 2014-09-06 15:43:43 följande:
    Medans nassarna är så fredliga då, menar du? Ahaja, då fattar jag...
    De är fredligare än islamisterna i alla fall. Nazisterna vill kasta ut alla invandrare, inte döda dem.
  • Anonym (.......)
    Gert skrev 2014-09-06 11:35:55 följande:
    Nej, så står det inte alls. Vart ser du det någonstans? Du menar kanske att det står tack där du nu finns ett ord på ca 10 bokstäver?
    FYI, Gert. Jag har en vän som är en väldigt troende muslim. Han beundrar Osama Bin Laden också.

Han hatar ISIS..
    Anonym (.......) skrev 2014-09-06 15:52:19 följande:
    FYI, Gert. Jag har en vän som är en väldigt troende muslim. Han beundrar Osama Bin Laden också.

Han hatar ISIS..
    Usama är död.
  • Gert
    Anonym (.......) skrev 2014-09-06 15:52:19 följande:

Han hatar ISIS..
    al-Qaida vill gärna se sig som den största terrororganisationen. Det är inte helt ovanligt att islamistiska terrororganisationer hatar varandra.

SR
    SVT
    SR
  • Anonym (Kia)
    Gert skrev 2014-09-06 15:50:57 följande:

De är fredligare än islamisterna i alla fall. Nazisterna vill kasta ut alla invandrare, inte döda dem.

Haha, dagens skämt!! Men whatevvs...lev du i din bubbla.
  • Anonym (.......)
    Gert skrev 2014-09-06 15:59:08 följande:
    al-Qaida vill gärna se sig som den största terrororganisationen. Det är inte helt ovanligt att islamistiska terrororganisationer hatar varandra.

SR
    SVT
    SR
    Nej.. Han beundrade bara Osama.. Inte organisationen..
  • Gert
    Anonym (.......) skrev 2014-09-06 16:02:25 följande:
    Nej.. Han beundrade bara Osama.. Inte organisationen..
    Osama och al-Qaida är synonyma med varandra. För jag antar att din vän inte beundrar Osama för pengarna han hade när han var i livet?
Svar på tråden ISIS delar ut flygblad utanför stora moskén på Södermalm.