• Anonym (Miss Li)

Bdsm tråden

En samlingstråd för oss som fantiserar om, utövar, eller är allmänt nyfikna på bdsm i alla dess former! Berätta din historia eller ställ dina frågor här!

Jag själv är en kvinna på 26 år som hyfsat nyligen börjat utöva bdsm i mitt 4 år långa förhållande. Har alltid varit en sucker för hårdare tag och har länge fantiserat om kedjor, rep, att bli dominerad fysiskt och psykiskt helst även utanför sovrummet som en del i vardagen.

Vem är du?
  • Svar på tråden Bdsm tråden
  • HäckHäxan
    livserfaren skrev 2014-09-19 21:24:22 följande:
    F
    Beundrar dig fattar inte att du kan ha koll på alla trådar vet att du har en egen superpopolär tråd som jag inte är intresserad av, men du är ju inne på så många andra trådar också, var inte alls intresserad av dig, trodde nog att du såg annorlunda ut en vad jag trodde, men ack så fel jag hade, du är ju jättehet, förstår dina beundrare, ha en härligt trevlig kväll.kram
    Tack, tror jag Det är inte svårt att hålla koll på alla trådar, jag läser snabbt och skriver snabbt och framför allt så gör jag ju det för jag tycker att det är kul, givande eller intressant på något vis.

haha Hmm vet inte riktigt vad jag skall svara på orden om mitt utseende helt ärligt. Jag ser ut som jag gör och det är ju inte mer med det helt enkelt. Själv är jag dock mer övertygad om att min personlighet är vad som tilltalar andra långt mer än mitt utseende gör per automatik liksom. Men tack iaf. Solig
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (GS)
    livserfaren skrev 2014-09-19 21:24:22 följande:

F

Beundrar dig fattar inte att du kan ha koll på alla trådar vet att du har en egen superpopolär tråd som jag inte är intresserad av, men du är ju inne på så många andra trådar också, var inte alls intresserad av dig, trodde nog att du såg annorlunda ut en vad jag trodde, men ack så fel jag hade, du är ju jättehet, förstår dina beundrare, ha en härligt trevlig kväll.kram
    Är du full igen?
  • livserfaren
    Anonym (GS) skrev 2014-09-20 08:06:57 följande:

Är du full igen?

Åh min lilla beundrare, vad trevligt när du skriver till mig, nej jag är inte full jag är kåt, ifall du vill veta
  • Anonym (GS)
    livserfaren skrev 2014-09-20 09:21:50 följande:
    Åh min lilla beundrare, vad trevligt när du skriver till mig, nej jag är inte full jag är kåt, ifall du vill veta
    Sluta slemma i denna tråden tack. Håll dig till runktråden.
  • livserfaren
    Anonym (GS) skrev 2014-09-20 18:13:47 följande:

Sluta slemma i denna tråden tack. Håll dig till runktråden.

Lika gullig som vanligt sötnos
  • Anonym (grön)

Hade min första session igår natt. Inte med exet dock, han drog sig ur dagen efter. Hittade en äldre man på Darkside. 

Jag är väldigt nöjd. Vi hade dessutom en åskådare i form av en väninna. 
    Jag fick inte säga till om nåt, han var helt omöjlig att rubba och hade den största kuk jag haft. Är helt öm och röd och slut i kroppen idag men kan inte vänta tills nästa gång vi ses. Då hoppas jag att han binder mig. 

• Anonym (GS)
    Anonym (grön) skrev 2014-09-21 17:45:03 följande:

Hade min första session igår natt. Inte med exet dock, han drog sig ur dagen efter. Hittade en äldre man på Darkside. 

Jag är väldigt nöjd. Vi hade dessutom en åskådare i form av en väninna. 
    Jag fick inte säga till om nåt, han var helt omöjlig att rubba och hade den största kuk jag haft. Är helt öm och röd och slut i kroppen idag men kan inte vänta tills nästa gång vi ses. Då hoppas jag att han binder mig. 

Redan vid ordet "session" hade jag torkat ihop totalt, det är väl inget jävla jobb?
  • Anonym (grön)
    Anonym (GS) skrev 2014-09-21 18:29:36 följande:
    Redan vid ordet "session" hade jag torkat ihop totalt, det är väl inget jävla jobb?
    Skriver inte för din våthets skull.

Har du ett bättre ord?
    Det är inget jag vill kalla knull eller ligg eftersom det är så mycket mer. 
  • Anonym (GS)
    Anonym (grön) skrev 2014-09-21 21:09:36 följande:
    Skriver inte för din våthets skull.

Har du ett bättre ord?
    Det är inget jag vill kalla knull eller ligg eftersom det är så mycket mer. 
    Brukar kalla det sex?
  • Anonym (grön)
    Anonym (GS) skrev 2014-09-21 22:47:24 följande:
    Brukar kalla det sex?
    Som sagt, det är inte bara sex.
  • TatueradPappa

Jag är helt såld på rep och det finns väldigt mycket man kan göra med dem. Både på ett sätt som är erotiskt spännande och som utmanar andra känslor.

Kolla här för mer information, siten heter replek.se och är rätt informativ.

Svar på tråden Bdsm tråden