• Tacksamt

så lätt sparade jag in 39kr/mån

Hej.
    Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.

• Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån
  • Tonårsmamman1
    Tacksamt skrev 2014-09-16 15:29:50 följande:
    Medlemsrabatter är ok ibland,jag har själv willys+ :D
    Jag är även VIP på Lindex :)
    Men tusentals kronor,då måste man handla därefter ;)
    Så du förstår inte att det finns folk med mer pengar än dig som handlar för mer än dig?
  • Virriga Vera

Jaha, så om man handlar mycket och sparar mycket är det fel, men handlar man lite och sparar småsummor så är det ok?
  • Tacksamt
    Virriga Vera skrev 2014-09-16 15:46:27 följande:

Jaha, så om man handlar mycket och sparar mycket är det fel, men handlar man lite och sparar småsummor så är det ok?
    Skillnad på att handla det man ska ha och betala mindre.
    Än att handla massor bara för att bonus.
  • Duckan

Fasen vad toppen för dig ts! Kattgodis är helt klart roligare än att få en pappersfaktura.

• Tacksamt
    Duckan skrev 2014-09-16 16:28:28 följande:

Fasen vad toppen för dig ts! Kattgodis är helt klart roligare än att få en pappersfaktura.

Ma kan nog få ganska många roliga saker för 468kr/år,istället för en faktura varje månad :)
  • krillesthlm
    Tacksamt skrev 2014-09-16 15:16:40 följande:

39*12= hela 468kr på ett år som jag kan göra annat för :)
    Lite kattgodis eller nåt annat :)

släng ut katten så slipper du kattgodis,468 spänn är en stock snus...
  • Virriga Vera
    Tacksamt skrev 2014-09-16 16:23:03 följande:
    Skillnad på att handla det man ska ha och betala mindre.
    Än att handla massor bara för att bonus.
    Men vad får dig att tro att folk handlar massor bara för att få bonus, att man inte handlar för att man behöver? Är det bara du som klarar av det?
  • Virriga Vera
    Njae, man behöver inte handla så mycket för att spara mycket. Vi får t.ex 1500:- rabatt på hyrbil när vi är med i motormännen. Vi har flugit till Sthlm, bott gratis på hotell bara genom att utnyttja flypoäng och jag kan lova dig att jag flyger inte extra eller dyrare för att samla poäng.
  • Aniiee

Sist jag sparade in pengar på nåt sånt var när jag köpte 15 doftljus för 180 kr på Amazon uk  istället för 535 kr hos de svenska återförsäljarna. 355 kr sparade jag in där. Och, nej, det var inte 355 kr i frakt från UK. Det var gratis (mot den hundring man får betala i frakt i sverige...)

We've got to live, no matter how many skies have fallen. - D.H. Lawrence
  • Honungsblomman
    Aniiee skrev 2014-09-16 17:21:21 följande:

Sist jag sparade in pengar på nåt sånt var när jag köpte 15 doftljus för 180 kr på Amazon uk  istället för 535 kr hos de svenska återförsäljarna. 355 kr sparade jag in där. Och, nej, det var inte 355 kr i frakt från UK. Det var gratis (mot den hundring man får betala i frakt i sverige...)

Akta dig nu för alla miljömuppar! Förvånad Även om de minskat i antal, så finns de där och gömmer sig i buskarna. Väldigt PK är de också.
Svar på tråden så lätt sparade jag in 39kr/mån