så lätt sparade jag in 39kr/mån
Hej.
Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.
Hej.
Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.
Jag sparade 646:- på att beställa mina mc glasögon från Kina istället för att köpa dem hos den lokala MC handlaren.
Nu ska jag gå och köpa mig lite godis cör 60kr,tänk,det är hela återbäringen om jag hadehandlat för 6000kr.
Varför skulle jag vilja handla för 6000kr för att få ynkliga 60kr?
Samma sak med coops bonussystem,vi kom aldrig upp i 1%,eftersom det krävs att du handlar för en viss summa för att få den där 1%.
Det jag alltid har sagt,det krävs att man handlar mycket.
D
Och jag gjorde som så att jag drog mitt medlemskort där jag fick COOP bonus och betalade med mitt kreditkort där jag fick bonus, så det blev dubbel bonus på så sätt. Men jag har ju förtsått att jag inte sparade något utan egentligen slösade eftersom jag inte betalar "kontant".
Beställa glasögon på nätet är också en bra grej. 800 kr istället för flera tusen (om man kan stå ut med att ha icke-märkesbågar), och absolut lika bra kvalitet. Jag har inte ens råd med glasögon annars.
D
Coop-kortet är värdelöst nu tycker jag. Jag fick ett "erbjudande" från dom nyligen. Jag fick en juice gratis (en sån liten tetra man blandar med vatten för att få en liter "juice"). En Änglamark dessutom! Jag behövde bara typ 2000 poäng. Dvs jag behövde handla för 2000,- för att få en juice. Tack men nej tack. Trots att jag gillar COOP har jag mer eller mindre slutat handla där för dom stör mig, haha.