Hilda07 skrev 2014-11-18 19:37:33 följande:
"Skönt" att höra att fler är i samma sits. Jag har med gråtit massor. Man känner sig så jävla ensam när man mår så här trots att man ha stöttande människor runt sig. Jag börjar allvarligt undra om jag har blivit allvarligt sjuk...för inte fasen kan man må så här piss av en graviditet?! Illamående såklart men det andra..känns som jag haft influensa i 6 veckor. Hela kroppen känns helt utslagen...
Nåväl slut på klagandet för idag. Håller tummarna att du snart mår bättre också :) heja heja!
Jo, verkligen. Jag har världens bästa sambo som kämpar och sköter ALLT här hemma men så fort han visar minsta lilla missnöje så känns det sju resor värre för mig. Det känns så hemskt mot honom men i ärlighetens namn hade jag lätt bytt situation med honom.
För mig är illamåendet den stora grejen och sen kommer huvudvärken och ledvärken av vätskebristen och hela allt det leder till ångest och jag är farligt nära en depression nu. Men jag kämpar vidare och hoppas att slutet på vecka 12 blir slutet på illamåendet!
Man verkar kunna må precis hur som helst av en graviditet. Hoppas du snart får må bra och bli pigg!