BF Juni 2015
Hur har ni tänkt att göra med influensa vaccin?
Kommer ni ta det eller avstå?

Hur har ni tänkt att göra med influensa vaccin?
Kommer ni ta det eller avstå?
Suck! Idag fick jag mitt läkarintyg, och där står att jag är gravid. Var ju inte det jag är sjukskriven för...
Känns inte jättekul att skicka det till stället jag är timanställd på :-S
På det fasta jobbet har dom tystnadsplikt på kontoret så där spelar det inte så stor roll.
Men känns ju som om man sumpar chansen för att bli längre inbokad på timjobbet eftersom dom inte är jättesugna på att betala sjukersättning..
Suttit och budat på lite mammakläder på Tradera, kunde inte låta bli
Någon som vet hur HMs mammajeans är i storleken?
Är ju rätt bred om baken
När brukar tröttheten ge med sig lite?
Jag sover som en medvetslös 12 timmar per natt och är ändå dödstrött när jag vaknar
Blir aldrig pigg under dagen heller känns det som.
Även om ni som just nu mår illa kommer att störa sig på mig, så säger jag det ändå!
JAG ÖNSKAR ATT JAG MÅDDE ILLA, eller åtminstone kände något! Jag är i vecka 11 (10+3) och känner absolut ingenting - ingen trötthet, inget illamående, ingen ömhet, ingenting!
Jag går runt och är orolig hela tiden och är så rädd för att få höra att fostret har dött när jag ska på KUB 26/11. Jag gjorde ett VUL i vecka 9 och då slog hjärtat och bebisen växte som den ska. Men jag känner inte att det är en garanti att allt fortfarande är ok.
/En väldigt orolig själ som kämpat alldeles för länge för att det här ska gå snett.
Går in i v.11 idag och jag känner att illamåendet ÄNTLIGEN börjar bli lite bättre.... Som ni sa tidigare, v.9 var då värst :(
Tröttheten är konstant dock, och jag känner mig ofta gasig.... Nån annan som också gör det?
Är nog lite som så att alla är lite oroliga, oberoende av mycket symptom eller nästan inga alls
Alltid har man ju något att oroa sig för
Jag har lite för mycket fritid när jag är sjukskriven och hinner därför fundera på varje grej 300 gånger per dag ungefär
Blir nog bra när jag får börja jobba igen!
V 12 i morgon!! :) idag 10+6 :) Idag ska vi ha farsdags middags bjudning :) rådjursgryta med ris, pressgurka, hemmalavade inlagda rödbetor, broccoli samt blancherade smörstekta sparris :) å till efterätt blir de peach melba :) mumms längtar tills ikväll :)
Kan inte heller bestämma mig för hur vi ska berätta... Lite sugen på att göra en tårta och skriva morfar på den
Men vet inte om jag kan hålla mig så länge, och om jag hinner göra en tårta :-P
En tanke är att ja sambon en paket samtidigt son min pappa får en.
Eller fråga mina föräldrar om dom kan passa huset till midsommar för vi ska resa till bb