• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • avenell

Om knappt en timme ska jag på VUL. Jag har knappt sovit alls och jag känner mig sjukt nervös. Jag är så himla rädd för att det inte ska finnas något där men allra mest rädd är jag för att det ska vara en ny mola.

Jag har inte kräkts än i graviditeten men nu känns det nära på grund av nervositeten.

• Gummsan
    Hemlig78 skrev 2014-10-20 19:05:50 följande:

Jag lämnar Er

De aprikosa flytningar jag fick igår och idag var ett MI samma dag= 8+2 :(

Usch tårarna bara sprutar :(

Lycka till alla

Kram <3
  • VioloLaviose

Hörrni... När började ni må riktigt illa eller få symtom på allvar?

Jag kommer lätt upp ur Sängen men har ett diffust illamående i halsen typ . Men det kommer inte igång. Börjar bli orolig nu. 6+1 idag..

• pinglon
    VioloLaviose skrev 2014-10-21 08:35:13 följande:

Jag kommer lätt upp ur Sängen men har ett diffust illamående i halsen typ . Men det kommer inte igång. Börjar bli orolig nu. 6+1 idag..

Under min förra graviditet mådde jag inte illa en ända gång, mådde som en prinsessa. Jag kände mig inte alls gravid före magen började växa ordentligt och jag började känna rörelser. Man behöver inte må dåligt när man är gravid fastän det är vanligt att man gör det. :) 
  • Diamant

Det är inte alla som får illamåendet!

Det finns de lyckliga som slipper det helt :P

Jag mår inte heller illa när jag vaknar, sen går det i omgångar under dagen men aldrig så illa att jag kräks.

Med en graviditet är typ ALLA symtom normala, utom att ha väldigt ont i magen, det finns ingen regelbok som säger att alla har exakt likadant, så försök slappna av o tänka att du kanske är en av de som har tur istället ;)
  • Malinzzon

Är i v 8 (7+3). Hade mitt första "riktiga" illamående igår morse. Kom i omgångar under ca 2 timmar och trodde jag skulle spy varenda gång. Lyckades dock behålla frukosten. Skippade både mjölken och youghurten idag och har mått lite bättre. Håller nu tummarna att det inte blir värre.

Lill-Smurfen - Ett magiskt växande frö!
  • enannanmaria

Jag hade knappt några symptom alls med första och andra barnet. Den här gången har jag mått illa sedan en vecka efter ÄL.
  • Lisa 236

Är så sjukt nervös , rädd och ledsen idag. Ska på Vul då de misstänker utomkveds. Jag vet inte hur man ska orka ett nederlag till efter 12 provrörsbefruktningsförsök och av dom 8 Graviditeter men inget barn.... Åååh hitta styrka.