BF Juni 2015
Går in i V8 idag och jag älskar tisdagar nuförtiden. Så härligt när det går ännu en vecka ??
Går in i V8 idag och jag älskar tisdagar nuförtiden. Så härligt när det går ännu en vecka ??
Är på 6+1 idag. Brösten ömmar mer och mer! När jag vaknade imorse så kände jag lite illamående :D! Idag ska jag på inskrivning också. Känns som en bra dag även fast jag får så ont i magen till och från.
Ingen här som tänker försöka vänta med att berätta för familjen tills på julafton? Vi är lite inne på de. Om vi nu lyckas hålla de så länge såklart ;)
Var på cellprovs undersökning idag och då passade hon på att göra VUL... Åh så mysigt att se pluppen! Inte stor men ändå veta att det finns nått där inne :) <3
Alltså jag är superorolig för mitt vul I eftermiddag... tänk om hjärtat inte slår? Vad fan gör jag då? Tänkte stilla mins nerver och googlade på småblödningar gravid, där kom det ju nästan bara upp hemska grejjer. Guuuuuud.
Ååh, här nojjas det som sjutton. Jag har inga symtom alls! Försöker inbilla mig lite mensvärk (men det har jag inte), och ömma bröst (hade kanske det i förra veckan, INGET nu..). Fortsatt kissa på sticka o strecken blir starkare successivt, men varför känns det inget?! Är i v 4+5 idag. Tror jag hade både molvärk, hugg i ljumskarna o ömma bröst vid det här laget förra gången. Knepigt det här, man borde ju bara vara glad att slippa det där så länge som möjligt, men samtidigt hör man ju att mycket symtom = höga hormonnivåer = mindre risk för MF. Någon annan symtomlös? När kom era symtom tjejer? Alltså på riktigt, inte önskesymtom ;)