Inlägg från: MakeitHappen |Visa alla inlägg
  • MakeitHappen

BF Juni 2015

Malinzzon skrev 2014-10-17 09:03:52 följande:

Nervös! Ska på VUL om 20 minuter! Längtar efter att få se det lilla livet :)

Lill-Smurfen - Ett magiskt växande frö!
    Åh kul!! Hur gick det? :)
  • MakeitHappen

Åh vad jag bara vill berätta för alla om den lilla som växer där inne! :) Men tycker det är för tidigt, men det är sååå länge kvar tills vi kan juh!  Tycker ni andra likadant :)

• MakeitHappen
    louise1992 skrev 2014-10-18 08:47:05 följande:
    Svagt positivt är det i mina ögon, idag på Morgonurin på BIM dagen, vad tror ni?
    Köp CB digitala test så får du svar svart på vitt! :) Då står de om man gravid och så slipper man gissa sig fram på om man ser streck eller ej :)
  • MakeitHappen
    kanien skrev 2014-10-19 12:18:21 följande:
    Inte?! Hmm.. Ligger under kategori Gravid och sen under Mammakroppen.. Kolla om du hittar den där
    Eller kolla på senaste inläggen... skrev previs ett inlägg där :)
  • MakeitHappen

Ni som varit på hälsosamtal gör man VUL eller något annat sånt samtidigt eller kommer det senare ? Pratar man bara under den stunden ?

• MakeitHappen
    Diamant skrev 2014-10-19 18:15:43 följande:
    På mitt pratade vi bara och jag fick lämna blodprov.
    VUL gör de bara här om det finns en speciell anledning till det, annars väntar de till v12-14 då de gör RUL.. 
    Jag ska på VUL imorgon! 
    OKej tack då vet jag... Man känner att man vill ändå va lite fräsh där nere om de skulle göra VUL :p  men då vet jag :)
  • MakeitHappen

Föresten var era partner med på hälsosamtalet??  är det onödigt att han är med eller vettigt om han kan följa med :)

• MakeitHappen

Sambon: Ja, nu börjar det..

Jag: Vad börjar?

Sambon: Humörsvängningarna

Haha jag kan nog bara hålla med honom ;p

• MakeitHappen

Hej tjejer!!
    Jag ska på hälsosamtal i eftermiddag, är det något jag ska tänka på?
    inte äta vindruvor innan har jag läst (det har jag dock inga hemma)

Något annat de kan fråga som man skall svara på och kunna? Sambon ska inte med då han jobbar så har frågat lite om hans familjs bakgrund om de kommer fråga om det..

tack :)

• MakeitHappen
    Diamant skrev 2014-10-23 09:53:27 följande:
    Har du fått instruktioner om att fylla i ett sånt hälsoformulär? Annars tar de väl det på plats och då vill de gärna veta om sjukdomar i familjen, typ om du, dina syskon eller föräldrar har några sjukdomar och även mannen tillfrågas om sjukdomar. Astma, proppar m.m 
    Blev även tillfrågad om cellprovstagning då vi har livmodercancer i släkten men jag visste inte ens vad det var innan jag läste att några skrivit om det i den här tråden så jag har helt enkelt MISSATS i alla dessa år att få kallelser! :S Så det gjordes på plats också. 
    Nej har inte fått något att fylla i, då gör vi säkert det på plats.. har frågan sambon om bakgrunds info då han inte kommer vara med.
    tack så mycket för infon :)
Svar på tråden BF Juni 2015