Röda väljare har lågt IQ!
Nu känns det som att vi fått bevisen de flesta med kritiskt tänkande redan har förstått.
politikbloggen.wordpress.com/2008/03/09/bevis-bla-valjare-ar-smarta-roda-korkade/
Nu känns det som att vi fått bevisen de flesta med kritiskt tänkande redan har förstått.
politikbloggen.wordpress.com/2008/03/09/bevis-bla-valjare-ar-smarta-roda-korkade/
Det är matematik och klassisk piano som gäller 
Sommarjobbade som sopgubbe när jag var sommarledig student.
Sommaren därpå fick jag ett liknande jobb på posten. Fick en "handledare" som skulle visa hur man kör lastbil. Jag tryckte gasen i botten varvid han "inte första gången du kör lastbil", sen vi köpte några pilsner och satte oss på Lundens höga kullar och övningskörningen var klar.
Jag har kört sopor i Stockholm. Ruttet. Mycket skönare att vara till lags som pöjk.
Hej, Mia.
Det är bara att kolla här på FL vilka det är som röstar rött och sen jämföra med IQ-nivån på deras inlägg. Haha.
Det är bara att kolla här på FL vilka det är som röstar rött och sen jämföra med IQ-nivån på deras inlägg. Haha.
Gillar man rött så är man ganska "trött".