• Svar på tråden Röda väljare har lågt IQ!
  • StackarsMia
    Anonym (Jag) skrev 2014-10-11 21:05:30 följande:
    Sophämtning är inte högskolestudier Flört Det är matematik och klassisk piano som gäller Tungan ute
    StackarsMia skrev 2014-10-11 16:25:30 följande:
    Nope. Fråga din svenskalärare om detta.

Fråga din svensklärare om hur man stavar till det yrket..
    Jävlar. Ett rätt har du iaf. Lycka till med pianospelandet. Är själv spelande och njuter mycket av spela.
  • goodasgold

Sommarjobbade som sopgubbe när jag var sommarledig student.
    Sommaren därpå fick jag ett liknande jobb på posten. Fick en "handledare" som skulle visa hur man kör lastbil. Jag tryckte gasen i botten varvid han "inte första gången du kör lastbil", sen vi köpte några pilsner och satte oss på Lundens höga kullar och övningskörningen var klar.

• edwin47

Jag har kört sopor i Stockholm. Ruttet. Mycket skönare att vara till lags som pöjk.

• Gert

Det är bara att kolla här på FL vilka det är som röstar rött och sen jämföra med IQ-nivån på deras inlägg. Haha.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • goodasgold
    Gert skrev 2014-10-11 21:49:17 följande:

Det är bara att kolla här på FL vilka det är som röstar rött och sen jämföra med IQ-nivån på deras inlägg. Haha.

Menar du på allvar att dina inlägg är nåt att jubla över? haha
  • Gert
    goodasgold skrev 2014-10-11 21:59:23 följande:
    Menar du på allvar att dina inlägg är nåt att jubla över? haha
    Jag röstar inte rött så jag förstår inte vad du menar. haha.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • StackarsMia

Gillar man rött så är man ganska "trött".

• goodasgold
    Gert skrev 2014-10-11 21:49:17 följande:

Förstå att du är en pisskalle.
    Inte en gnutta intelligens sipprar ur din urvattnade mediokra skalle, finns alltid de som har sett "ljuset", som följer predikanten  tattaren Jimmy "golvläggaren" Åkessson.
    Piss off.
    .

• Gert
    goodasgold skrev 2014-10-11 22:10:02 följande:
    Förstå att du är en pisskalle.
    Inte en gnutta intelligens sipprar ur din urvattnade mediokra skalle, finns alltid de som har sett "ljuset", som följer predikanten  tattaren Jimmy "golvläggaren" Åkessson.
    Piss off.
    .
    I rest my case.
Svar på tråden Röda väljare har lågt IQ!