• Mamly1983

fyrlingar

Jo det är så att jag o min man väntar fyrlingar!
    Jag skulle gärna vilja komma i kontakt fler som är i samma situation eller har varit. Vill gärna höra er historia hur det gått mm
    Eller om någon ha tips på var jag kan hitta mer info om risker o dylikt på nätet!

• Svar på tråden fyrlingar
  • Mamly1983

Ska på nästa ul den 14/11 och känner faktisk lite ångest över att träffa läkaren igen ..

Har inte börjat blogga än men får nog snart sätta igång :)

Tack för era uppmuntrande ord :)

• Mamly1983
    Cazza skrev 2014-11-10 21:13:39 följande:

Hur går det?

Än går det bra. Ska på ul på fredag igen. De ska kolla barnens nackar sen efter det görs ett beslut på hur vi går vidare.
  • Mamly1983

Var på nytt ul igår. De växer fortfarande jättefint alla fyra. Och ingen hade stor risk att få någon kromosom avvikelse.

Men något jag reagerar på .. Från början sa de att en ev reducering görs i v10-12 jag är i 13 nu och de ska fortsätta kolla mig med vanliga ultraljud några veckor till. Vilket gör att jag kommer vara i v 17.

Jag sa till läkaren att det är rent försent. Jag tycker redan det är försent. Men hon sa att det var då man gjorde det ..

Men fick iaf en bättre läkare denna gången. Hon berätta vad Hon kunde om riskerna på båda hållen och förstod att det måste vara jobbigt för oss. Också den första läkaren som vill skicka oss till en psykolog.

Iaf hon sa att alla mina barn var otroligt fina<3

• Sezzie

Gud så häftigt! Grattis! Vill absolut läsa fin blogg jag med om du börjar skriva! Så himla fascinerande, lycka till med allt! Kram :)

• Mamly1983
    Lillalivetimagen skrev 2014-11-15 07:53:53 följande:

Hur känner ni kring reducering nu?

Jag vill egentligen inte ta bort någon. Och kommer förmodligen inte göra det heller. V17 herregud då kan jag lika bra köra racet.
  • Mamly1983
    Sezzie skrev 2014-11-15 08:19:21 följande:

Gud så häftigt! Grattis! Vill absolut läsa fin blogg jag med om du börjar skriva! Så himla fascinerande, lycka till med allt! Kram :)

Ska se om jag kan ordna en blogg nästa vecka. :)
  • fannybk
    Mamly1983 skrev 2014-11-15 08:50:36 följande:

Ska se om jag kan ordna en blogg nästa vecka. :)

Jag kommer följa er. Lycka till med allt!
Svar på tråden fyrlingar