• lantlivet

Pergotime start Oktober 2014

Även om man inte är de innan så går de över under tiden, ;) nä han kommer inte få veta det heller här så. De är nog bäst. ;) även om de inte skulle göra någon skillnad.

Är de nån mer än jag som har typ mensvärk ?

joss82 skrev 2014-11-26 10:45:25 följande:

Ja, igår kväll var nog första gången jag "övertalade" sambon till sex utan att jag själv ens var riktigt sugen. Talade dock inte om för honom att jag fått en glad gubbe, känns som att det blir ännu mer uppenbart "skaffa-barn-sex" då.

• lantlivet
    monn skrev 2014-11-26 13:10:06 följande:

Visst är det coolt! Grattis! Så härligt när man kännet att det går åt rätt håll :)

Att det är! Har typ som mensvärk fast mer åt sidorna! Läskigt med spännande :) hehe
  • lantlivet
    SsaraL skrev 2014-11-26 13:24:10 följande:

Men alltså hjälp! tycker det är sjukt konstigt att min "mens"(?) är försvunnen. Det kan väl inte ha varit en nidblödning? Äl+12-14 isåfall. Känns ju väldigt sent?

Ska jag ringa gyn? Fråga om det är normalt? Är det pergotime som spelar mig ett spratt?

Jag tycker du ska ringa och fråga så kanske du får komma å kolla blodprov eller vul :)
  • lantlivet

Shit, inbillar jag mig eller hugger de i äggstockarna ibland.. Jag är nervös ska ja erkänna , de finns möjlighet för ett augusti barn!!

• lantlivet

Har ägglossning inatt typ ;) om de vill släppa

monn skrev 2014-11-26 17:12:12 följande:

Jag tycker också att jag känner något! Haha! Bara för att jag kan vara gravid, för att jag hadr ägglossningspremiär :) när har du bim? När ska du testa?

• lantlivet

Håller tummarna för dig! Ska försöka få gubben i säng ja ikv. Inte de bästa humöret just nu på han man de kanske man kan nära. Nu eller aldrig, riight ;)

Heobea skrev 2014-11-26 16:32:33 följande:

Idag kunde jag hålla kursen i hur du kan lura din hjärna. Skengravid, bara negativa test, BIM -2, stirra 45min på det negativa testet och hoppas att det blir positivt. Suck

Men om det är som jag tror borde jag haft ägglossning på cd17 istället för 14 och då borde det vara BIM-5 och helt och fullt möjligt att få nått slags positivt test senare i veckan. 

• lantlivet

Haha ja :) om gubben släpper till nångång. De är hockey ikv så såklart så blir man bortvald..

monn skrev 2014-11-26 19:53:31 följande:

Ahh! Hoppas ni får till det :)

• lantlivet

Kom just fram till att ja känner 9 tjejer som väntar barn!!!!

• lantlivet

Sa att de kan va sista chansen denna månad, då kontra han med att ja men 40 minuter kan du väl vänta. Snarare typ 2 h blir det. Börja bli smått stressad. Hade vi haft sex igår hade ja inte varit lika stressad :)

monn skrev 2014-11-26 20:13:11 följande:

Men neeej! Hatar sport ;) du för förföra honom ordentligt!

• lantlivet
    joss82 skrev 2014-11-27 07:22:22 följande:

Hur gick det med sexandet igår, lantlivet?

Nu har nog vi gjort vad vi kunnat den här gången. Legat varannan dag sen mens och nu varje de senaste dagarna. Tror på ägglossning igår, möjligen idag. Tycker det har gjort lite ont från äggstockarna senaste dagarna, framförallt en stund igår, och idag verkar det borta. Åh, vad jag vill ha ett bra progesteronprov nästa vecka! Känns som att jag väntar mer på det än på BIM för tillfället.

Jo dåbvi fick till det. Dock ömmade Livmodertappen nå enormt under tiden.

Vi ska väl försöka ha sexliv å imorgon oxå å helgen så har vi täckt upp hela denna vecka å eventuella ägglossningen. Jag ser oxå fram emot provet för å se om det blev nå ägg :)
Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014