Pergotime start Oktober 2014
Ser grått ut. Men de är ju första strecket hittills så lite hopp finns ännu
Ser grått ut. Men de är ju första strecket hittills så lite hopp finns ännu
Åh, typiskt. Jag ska på romantisk helg i Stockholm till helgen, det blir i dag 2-4 på tabletterna. Värsta dagarna, alltså... Fick ingen smärta alls första kuren (och ingen ägglossning heller, kanske hänger ihop?). Har i alla fall bestämt mig för att ändå ta kuren nu och inte vänta.
Idag känner jag mig i alla fall lite gladare eftersom jag fått tag på en ny gynekolog, gillar inte alls min nuvarande och hon jobbar egentligen inte med barnlöshet heller. Det här kändes mycket bättre, bara en sån sak som att han vill träffa och utreda båda två samtidigt känns seriöst och bra. Och vi fick tid redan nästa vecka!
Känns som att jag spannar denna tråd men här kommer ett test jag tog alldeles nyss, hållit mig sedan tio å detta är resultatet. Börja tro på att jag är gravid!
Alltså omg!!!!!!!!! kan absolut se något och d
et ser inte gått ut enligt mig :D
Känns som att jag spannar denna tråd men här kommer ett test jag tog alldeles nyss, hållit mig sedan tio å detta är resultatet. Börja tro på att jag är gravid!
Hoppas jag med! Cb de första ja ja testar imorgon innan jobbet väntar :)
Sjukt vad nervös jag är inför morgondagen!
Tackar igen för att ni finns och jag får spana denna tråd med tester och prat ;)
Ni är guld värda!!
Jag är gravid!!!! Solklart plus på CB vanliga!!! Ahhhhh! Hjärtat slår i 140 å ja är alldeles skakis!
Men grattis!!! Vad härligt! Så himla glad för din skull! :) när fler plussar tycker jag vi skapar en ny tråd :)
Går seeeegt, CD 13 idag och ingen äl ännu, om det är som förra månaden borde den komma om ca 5-6 dagar. Så ligger på nu varannan dag för att inte missa! :D
Min bm ringde ny och hon hade fått mitt mail om att jag var gravid. Så då sa hon att de kan va en kemisk graviditet där ägget är befruktat men ej fäst. Isf kommer en blödning typ nästa vecka. Så jag skulle vänta en vecka och ra ett nytt test pm ja ej fått mensen. Varför meddela dom inte sånt innan så att man slipper då upp hoppet och sen ska dom krossa de lika fort.?
Nä se du tan bm, jag är gravid och kommer förbli det till augusti. Tack för din positivt glada inställning. Pfft, ja tänker föortsätta vara glad över dehär å vårt lilla knyte!!!