Pergotime start Oktober 2014
Seeeegt att vänta på äl! Har en känsla att pergotime inte kommer fungera på mig om jag inte tar dubbeldos :(
Hur går det för er tjejer? Fått ägglossning eller svar på era prover?
Seeeegt att vänta på äl! Har en känsla att pergotime inte kommer fungera på mig om jag inte tar dubbeldos :(
Hur går det för er tjejer? Fått ägglossning eller svar på era prover?
Tråkigt. Hoppas de kanske blir lite senare äl om du inget känner nu. Hur länge är de kvar?
Mina prover såg nog ut som sist. Vi har fått tid med bm för att få besked om vad vi nu ska göra. Om det blir pergotime eller inte.. Är skitnervös över vad hon ska säga.
Jag fick inte ägglossning på första enkeldosen. Började andra enkeldosen idag! Så nu hoppas jag på det bästa :) vi har kollat upp min sambo nu, och inget fel på honom :)
Jo jag har frågat. Men inte fått ett svar på det ::// men d borde bli pergotime till en början. :)
Sjukligt nervös. Å imorgon hämtar vi en kattunge :) så vår katt får lite sällskap :) bebislängtan är sjuk just nu!
Stilla den lite med en hårig bebis till. Hehe
Man kan ju inte vara helt säker tills man får mens liksom. Jag tog bara äl-tester varannan dag. Och de "förutspår" ju 48h frammåt! Vilken cd är du är på?
Tror du aldrig de kommer visa något även om du har äl? Cd 12 är ju lugnt, 4-11 dagar efter sista tabletten skulle ju äl komma. Alltså, jag börjar bli mer och mer inne på ivf och att söka mig tlll en privatklinik. Är ivf nästa steg efter pergo, om det inte fungerar? När ger man upp pergo? Jag har läsg lite här om att man bara skall ta 6 doser.
Herregud, tjejer! Fick en glad gubbe på mitt ägglossningstest idag! HELT SJUKT! Har ALDRIG fått utslag på dessa snart 2 år!!!! Nu jävlar måste vi ligga i! :D Hoppet är tillbaka!
Heja heja!!!!!
Kan jag hoppa in här?
Har inte hunnit läsa igenom allt men kände att jag kanske skulle passa in här?
Har snart avslutat första kuren med pergotime. Det verkar inte som om det gick vägen för oss och jag ska erkänna att jag känner mig rätt deppig!
Vi har försökt få vårt andra barn i över 1,5 år nu och det börjar kännas som om det aldrig kommer bli våran tur...
Jag är på dag 25 (mensen brukar komma på dag 27).
Var på vul dag 12 och allt såg då hur bra ut som helst enl. läkaren. Jag började testa samma dag med äl-tester men jag fick aldrig någon "glad gubbe".
Läkaren påstår att det förmodligen berodde på att jag testade för sent men jag känner mig tveksam till om jag verkligen hade äl alls?!
Skit samma egentligen. Nu får vi invänta mens och köra på med kur nr.2 och nya äl-tester.